دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(فیلم) وقتی مادر ناصرالدین شاه خواجه جیران رو آرایش کرده با لباس زنونه میبره تو دورِهمی زن‌های شاه ! 

شنبه، 21 مهر 1403
ساعدنیوز: سکانسی از سریال جیران با بازی درخشان مریلا زارعی و رضا نیکخواه را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، جیران یک مجموعهٔ ایرانی در ژانر عاشقانهٔ درام تاریخی به نویسندگی مشترک احسان جوانمرد و حسن فتحی، تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی حسن فتحی محصول 1401–1398 است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با جیران می‌پردازد. پریناز ایزدیار و بهرام رادان نقش جیران و ناصرالدین‌شاه را بر عهده دارند و امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی، فاطمه مسعودی‌فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه افشاری‌نژاد، بهناز نازی، امیر جعفری، رؤیا تیموریان، هومن برق‌نورد، رعنا آزادی‌ور و مریلا زارعی گروه بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

پخش جیران از 24 بهمن 1400 از طریق فیلیمو آغاز شد و پس از چند بار وقفه، 4 فروردین 1402 به پایان رسید. این مجموعه در هفدهمین دوره جشنواره جوایز بین‌المللی درامای سئول نامزد جایزهٔ بهترین سریال جهانی و در بیست و دومین جشن حافظ نامزد شش جایزه از جمله بهترین سریال، کارگردانی و فیلمنامه شد.

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین‌شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی است که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

در این سکانس مهد علیا مادر ناصرالدین شاه (مریلا زارعی) برای تنبیه خواجه جیران (رضا نیکخواه) او را با لباس زنانه و آرایش کرده در دورهمی زنان شاه می رقصاند تا تنبیه و تحقیرش کند!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 21 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تغییر استایل شیک و خاص صبا راد بعد سفر به ترکیه/ متفاوت درعین حال باحجاب و متین+عکس
صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی :پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر😂
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
رونمایی گیتی قاسمی از عمه نازخاتون قاجاری‌اش در جوکر بانوان/ ژاله صامتی: قطعا دبیرستان وقتی سبیل داشتی بیشتر شبیهش بودی/ مردی بوده واسه خودش🤭
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
صحبت های شنیدنی حاج آقا قرائتی : بعد از اکسیژن و غذا هیچ نیازی مثل همسر نیست!! همسر لباس است
تبدیل پایان نامه به مقاله