دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) شهروند کرمانی یک شبه مولتی میلیاردر شد/ سورپرایز 40 هزار میلیاردی بانک آینده برای یک ایرانی خوش شانس! 

جمعه، 24 آذر 1402
ساعد نیوز: یکی از بانک‌های کشور به حساب یک شهروند کرمانی 40 هزار میلیارد تومان واریز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری آنلاین، یکی از شهروندان کرمانی که در سفر عتبات عالیات به‌سر می‌برد و دقیقا زمانی که در زیر گنبد طلای آقا سیدالشهدا(ع) نشسته بود، چشمش به پیامک 40 هزار میلیارد تومانی افتاد که بانک آینده برایش ارسال کرد، او ابتدا تصور می‌کرد، اشتباه می‌بینید.

افکاری یکی از اعضای خانواده شهروند کرمانی که یک‌شبه مولتی‌میلیاردر شده است، گفت: ساعت یک و سه دقیقه بامداد سوم بهمن‌ماه جاری 40 هزار میلیارد تومان پول به حساب بانک آینده واریز شد.

او بیان داشت: البته این مبلغ توسط رسانه‌ها رُند شده است و باید به مبلغ 40 هزار میلیارد تومانی که به حساب واریز شده، 4 میلیارد تومان دیگر را هم اضافه کرد تا به رقم دقیق واریزی دست یابیم.

این شهروند کرمانی ادامه داد: به عبارت دیگر مبلغ واریزی 400 تریلیون ریال به اضافه 40 میلیارد ریال است.

افکاری درباره لحظه‌ای که عضو خانواده پیامک 40 هزار میلیارد تومانی را دریافت کرد، ابراز داشت: وی در زیر گنبد طلای سیدالشهدا(ع) و در جوار ضریح امام حسین(ع) نشسته بود و وقتی پیامک را دریافت کرده است، متعجب می‌شود و تصور می‌کند، اشتباه کرده و چنین پیامکی وجود ندارد.

او افزود: اما بعد از اینکه از حرم بیرون می‌آید، این پیامک را به چند زائر دیگر نشان می‌دهد، یکی از آنها می‌گوید، 400 میلیون تومان واریز شده و زائر دیگری هم رقم واریزی را 4 میلیارد تومان عنوان می‌کند، اما زمانی به هتل می‌رسد و به اینترنت دسترسی پیدا می‌کند، متوجه می‌شود رقم صحیح 40 هزار میلیارد تومان است.

این شهروند که از جوانان جهادی کرمان نیز هست با اشاره به اینکه در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: 44 سال قبل فردی به‌نام محمدرضا شاه بیش از این مبالغ را از کشور خارج کرد، او به فکر ایران نبود.

افکاری تاکید کرد: اما خانواده ما به‌عنوان یک خانواده انقلابی و مذهبی از زمانی که این پیامک را دریافت کرده‌ایم، خواب نداریم، زیرا با خود می‌گوییم شاید این پول برای بچه‌هایی باشد که در انتظار وام ازدواج‌شان هستند و یا اعتبار طرح‌هایی مانند فرزندآوری و یا مسکن مردم است و خواب به چشمان ما نیامده و نگرانیم تا این پول به هدف برسد.

او درباره برگشت پول افزود: همه خانواده ما انتظار دارند این پول به منبع اصلی برگردد، اما تا این لحظه هیچ فرد یا حتی بانک پاسخگو نبوده است و این در حالی‌ست که خاوری با 3 هزار میلیارد تومان فرار کرد و کشور ما را فروخت، اما ما با چهل‌ها هزار میلیارد تومان هم کشورمان را نمی‌فروشیم و پای آب و خاک‌مان هستیم و ما بچه‌های جهادی، انقلابی، مذهبی و شهدایی برای ساختن کشورمان ایستاده‌ایم.

این جوان کرمانی با تاکید بر اینکه حتی یک ریال از این پول برای مصارف شخصی خرج نمی‌شود، اظهار داشت: اگر این پول جزو مبالغ نامعلوم است که مشخص نیست برای کجاست، آن را برای استان کرمان بگذارند زیرا شهرهایی داریم که آباد نیستند و زیرساخت درستی ندارند، این پول را جایی بگذارند که برای مردم خرج شود، زیرا پول خیلی زیادی است و خیلی کارها می‌توان با آن انجام داد.

افکاری همچنین از تماسی سخن به‌میان آورد که طی آن به آنها گفته شده این رقم فقط یک شماره است و پول نقد نیست و ادامه داد: با توجه به استرس زیادی که داشتیم، امتحان کردیم و توانستیم مبلغی پول را جابه‌جا کنیم و متوجه شدیم این رقم یک عدد الکی نیست و پول واقعی است.

او در پایان سخنان خود با ابراز تعجب از عملکرد بانک آینده درباره این پول‌پاشی 40 هزار میلیارد تومانی گفت: خانواده ما از این متعجب هستند که چرا بانک آینده پیگیر این پول نیست.


27 پسندیدم 615 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
حجت عزیزی
7 ماه پیش

۶۰سالمه هنوزهم مستاجرم با یک ونیم میلیارد صاحب خونه بشم ولی شرمنده خانوادم
پاسخ
بازدیدکننده
7 ماه پیش

چقدر ساده هستید که باور کردید
پاسخ
علی
7 ماه پیش

زندگی من با 3میلیارد درست میشه خداخیرت بده منم احتیاج دارم
پاسخ
بازدیدکننده
7 ماه پیش

من سی ساله که مستاجرم با سه تا بچه میشه به منم کمک کنید
پاسخ
جعفر
7 ماه پیش

خوشا به حالت خدا به منهم نگاه کن لاحول ولا قوه الا بلا
پاسخ
ناشناس
7 ماه پیش

خدایا تو رو بزرگیت قسمت میدم یه همچین پولی هم به ما بده کمترش اما بده مستاجریم بی پولیم انشالله
پاسخ
محسن
7 ماه پیش

من میخوام ازدواج کنم پول ندارم الان چند ساله نامزدم منتظره
پاسخ
میلاد
7 ماه پیش

کاش یه تومنم به من میرسید خونه میخریدم
پاسخ
مریم جوادی دوست
7 ماه پیش

مبارکت باشه انشااله به سلامتی من هم پسر ۳۱ ساله مجرد دارم پدرش فوت شده نمیتونم براش زن بگیرم هزینه ها خیلی گرونه خونه هم نداره
پاسخ
محمد
7 ماه پیش

منم پول رهن خونه ندارم ۲۰۰ملیون
پاسخ
فرح
7 ماه پیش

به من هم کمک کنید خونه ندارم زیر باران خداخیررررتون بده
پاسخ
بازدیدکننده
7 ماه پیش

خواب دیده
پاسخ
ز. م
7 ماه پیش

من به 50 میلیونش احتیاج دارم.میشه50 تمن بدی به ما. واقعا بهش محتاجم. اگه ندادی هم لاعقل هر کسی که میشناسی واقعا محتاجه بهش بده دستشو بگیر
پاسخ
بازدیدکننده
7 ماه پیش

خدا شفات بده
پاسخ
بتول قربانی سعادت
7 ماه پیش

مبارکش باشه اگه امکانش هست یه مبلغ ناچیز قرض بده خیلی بی پولم الان
پاسخ
سلمان رضایی
7 ماه پیش

شانسی یکبار در خانه یکی رو میزنه ولی این بنده خدا شانس ملیونها نفر را یکجا صاحب شد کاش خدا یکبار برای من همچین کاری کنه و منو هم امتحان کنه 😉😉😉 زندگیه فوقه رویایی وای خدا حتی توی تصورم هم 40 هزار میلیارد نمیگنجه 😇 خدا جون خدا جـــــــــــــــــــــــــــون برای من 40 هزار ملیارد نه هم 30 ملیارد بده تا از همین امروز هر مستحقی ک جلوم آمد بی نیازش کنم خدا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا یعنی میشه
پاسخ
عجل
7 ماه پیش

عجب
پاسخ
رهگذر
7 ماه پیش

کاش یک خانه پنجاه متری برای من میخریدی
پاسخ
غ
7 ماه پیش

بنده محتاج 4ملیاردتومان پولم موندم چکارکنم زندگیم داره ازهمه میپاشه
پاسخ
بازدیدکننده
7 ماه پیش

خدابرکت
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
ترجمه تخصصی کتاب
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
ویراستاری تخصصی مقاله
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم