دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

(فیلم) تولد خصوصی 50 سالگی کریم باقری در یک رستوران فوق لاکچری با حضور سلبریتی های فوتبالی و هنری: از محسن یگانه تا یحیی گلمحمدی 

سه شنبه، 02 مرداد 1403
ساعدنیوز: سرمربی جدید تراکتور خواستار همکاری دوباره با کریم باقری به عنوان دستیار است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی ایران چند روزی است به ایران برگشته و هدایت تیم تراکتور را بر عهده گرفته است. اسکوچیچ با تیم ملی ایران نتایج قابل قبولی را گرفته بود. او توانست سریع‌ترین صعود تیم ملی ایران به جام جهانی را رقم بزند.

اما قبل از جام جهانی توسط رییس فدراسیون فوتبال ایران برکنار شد. اتفاقی که باعث دلخوری شدید اسکوچیچ از فوتبال ایران شده بود. اسکوچیچ در این مدت همیشه کاندیدای مربیگری برخی تیم‌های لیگ برتری بود و حتی گفته می‌شد در برهه‌ای مذاکراتی جدی با پرسپولیس داشت. اما او به ایران برنگشت و همین باعث شد این تصور به وجود بیاید که او هرگز به ایران نخواهد آمد.

اما این سرمربی کروات بالاخره پذیرفت که به ایران بیاید و این بار هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد. اسکوچیچ اما برای موفقیت در تراکتور به دنبال فراهم کردن امکانات مناسب و جمع کردن یک کادر کارآمد است. یکی از کسانی که اسکوچیچ به دنبال این است که او را به تراکتور ببرد کریم باقری است.

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «سرمربی جدید تراکتور برای تکمیل نفرات کادر فنی خود از اطرافیانش سراغ کریم باقری را گرفته و شرایط حضور او در تراکتور را جویا شده است. گویا اسکوچیچ که در زمان هدایت تیم ملی از همکاری با آقا کریم راضی بود، قصد دارد همان نقش را به اسطوره فوتبال ایران بدهد تا نظم و انضباط تیمش به واسطه اقتدار او کنترل شود. مشابه کاری که باقری سالها در پرسپولیس انجام داد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «البته مدیران تراکتور هنوز با اسطوره آذری فوتبال ایران تماسی نگرفته‌اند و مشخص نیست اگر هم قرار بر ارائه پیشنهاد باشد، باقری راضی به حضور در زادگاهش و کار کردن با تیمی غیر از پرسپولیس می‌شود یا خیر. به خصوص که هنوز دلایل جدایی او از کادرفنی یحیی گل محمدی مشخص نشده و شاید برخی موانع جلوی بازگشت کاپیتان سابق سرخپوشان را به فوتبال بگیرد. جدایی محمد نصرتی به عنوان تنها عضو ایرانی کادرفنی تراکتور، این شائبه را به وجود می‌آورد خود مدیران باشگاه هم دنبال اضافه کردن یک مربی ترجیحا بومی به جمع مربیان تراکتور باشند و چه کسی بهتر از کریم باقری که متولد تبریز است و فوتبالش را هم در تراکتورسازی شروع کرده است؟ البته اگر همه طرفین ماجرا راضی باشند!»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 02 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پربازدیدترین تصاویر از گریم حیرت انگیز صابر ابر در نقش پیرمرد 70ساله/ یادگار جنوب/ عمرا اگه بتونی بشناسیش؟!/ عشق دزدی صابر ابر
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پیام تشکر و قدردانی حمید گودرزی خطاب به مردم بابت همدردی هموطنان و هنرمندان با وی پس از فوت مادرش+عکس
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
قابی از عروسی محمدرضا فروتن و الهام چرخنده + عکس
ترجمه تخصصی کتاب
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) نگاهی به امضای زیبا محمدرضا فروتن سوپر استار چشم رنگی / چه هنرمندانه و زیبا از اسمش استفاده کرده
خلاقیت خنده دار کارمند مبتکر برای ثابت کردن صندلی‌اش با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که فسفر 24 عیاره😂