دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(فیلم) تیراندازی وحشتناک احسان علیخانی به سیب بالای سر ایمان قیاسی در عصر جدید😨😲 / میگه چی میگی تو؟ تیرکمون نزدی تو عمرت! 

یکشنبه، 06 آبان 1403
ساعدنیوز: بخشی از برنامه عصر جدید را ببینید که بعد از هنرنمایی یک تیرانداز در این برنامه علیخانی هم هوس تیراندازی به سرش می زند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، عصر جدید مسابقهٔ تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و از شبکه سه پخش شد. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شد. فصل اول آن از 27 بهمن 1397 تا 31 مرداد 1398 پخش شد. فصل دوم از 6 اسفند 1398 تا 29 اسفند 1399 و فصل سوم از 1 فروردین تا 26 تیر 1401 به روی آنتن رفت.

عصر جدید خود را با عنوان اولین و بزرگترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران معرفی کرده‌است. در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، حرکات آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور و حرکات موزون شرکت کنند. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. در فصل سوم، حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به عنوان داور حضور پیدا کردند.

ویدئوی فوق مربوط به قسمتی است که یک تیرانداز استعداد تیراندازی اش را به نمایش می گذارد و بعد از اجرای او احسان علیخانی نیز هوس می کند سیبی را روی سر ایمان قیاسی بگذارد و تیراندازی بکند. البته در انتها مشخص می شود این کار یک نمایش بوده و علیخانی واقعا تیراندازی نکرده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به میز صبحانه شیک و مدرن خانه شاهرخ استخری و صبحانه ساده و مقوی پناه و نبات کوچولو به سبک اروپایی/ چه مامان خوش سلیقه‌ای😍+عکس
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی