دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

‌ناصر سرگزی: تشکلها عامل اثر گذار در هر حوزه هستند 

دوشنبه، 09 مهر 1403
کد خبر: 410868
در نشست هم اندیشی شورای راهبردی جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی در ساختمان مرکزی جبهه که با حضور اعضای شورای راهبردی بصورت حضوری و دبیران تمامی استانها و شهرستانهای بصورت ویدئو کنفرانس و نیز با حضور مهمان ارزشمند جناب آقای دکتر سید محمد بطحایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و رئیس کمیته فرهنگیان ستاد پزشکیان برگزار گردید.

به گزارش ساعد نیوز ،در ابتدای جلسه‌ ناصر سرگزی دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی ضمن خیر مقدم به حاضران و دبیران استانهای کشور و مهمان ویژه جلسه راه موفقیت وسربلندی هم جامعه ای بخصوص فرهنگیان را از کانال تشکل‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه نیروهای داوطلبانه دانستند و اظهار داشتند.

اگر بخواهیم بهترین تصمیم گیری انجام شود باید خرد جمعی را حاکم بر فضای جامعه بکنیم. دبیر کل جبهه فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی تفاوت جوامع پیشرفته و غیر پیشرفته را در بهره مندی از نظرات کارشناسانه و ظرفیت های بالای اجتماعی و فرهنگی دانست و بیان داشت تا ما نتوانیم این پتانسیل را شناسایی کنیم و از آن بهره‌مند گردیم قطعا زمینه تحولی در جامعه شکل نخواهد گرفت.

سرگزی تشکلها را مهمترین عامل تاثیر گذار در هر جامعه ای دانستند و اظهار داشتند راه رسیدن به خواسته های واقعی جامعه از بتن جوامع و با حضور نهادهای مردمی معنا دار خواهد بود.سپس دبیران استانهای آذربایجان غربی. لرستان. سمنان.تهران و کهکیلویه یر و بویر احمد و خراسان به بیان دیدگاه ها خویش پرداختند ‌‌‌‌‌‌.

در ادامه آقای دکتر بطحایی ضمن ایراد سخنرانی با محوریت ارزش و جایگاه معلمی و نقش آن در جامعه تشکل‌های مردمی و فرهنگی را پیام آوران راستین ترقی و ارتقای سطح آگاهی و رشد انسان دانستند و اظهار داشتند راه رسیدن به مفاهیم ارزشمند انسانی از درون خرد جمعی و با مشورت هدفمند انسانهای آگاه و توانمند می باشد وزیر اسبق آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه ای فرهنگی آمادگی خویش را جهت حضور در سلسله نشست‌های تخصصی با حضور اعضای این جبهه فرهنگی و فرهیخته اعلام نمودند .

در انتهای جلسه ای گفتگو بین اعضای حاضر در جلسه ای در خصوص نحوه ای تعامل سازنده در وزارت آموزش و پرورش برقرار گردید


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 09 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(عکس) چهره واقعی فرعون «آمنهوتپ اول» برای اولین بار؛ تصویری خیره‌کننده از یکی از مشهورترین فرمانروایان مصر باستان
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
شقایق دهقان: توی خونه مهراب قاسمخانی رئیس بود و من باید ازش اطاعت می‌کردم+ویدیو
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به سلیقه خاص مجریان مرد در انتخاب کیک برای تولدشان؛ از کیک‌های اعیانی با تم تلویزیونِ احسان علیخانی تا کیک ساده و بدون تجملات فرزاد حسنی+عکس
ماجرای عشق شجاعانه‌ی نوه‌ی احمدشاه قاجار به بازیگر خوش‌چهره و مشهور ایرانی/ + عکس همسر قجری خوش‌انرژی داریوش اسدزاده
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(عکس)نگاهی به چیدمان شیک و دنج اتاق موسیقی مهراوه شریفی‌نیا/ خودنمایی پیانو و پایان‌نامه مهراوه/ خوشحالی شدید مهراوه از کنکوری نبودن
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟