دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(ویدئو) نجات جان یک مار با تنفس دهان به دهان توسط پلیس 

شنبه، 06 آبان 1402
ساعد نیوز: یک افسر پلیس در هند با انجام تنفس دهان‌به‌دهان جان یک مار را نجات داد. ویدئوی منتشر شده از این حادثه که در مادیا پرادش در 24 اکتبر ضبط شده است، افسر را نشان می‌دهد که تنفس دهان‌به‌دهان با مار انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، یک افسر پلیس در هند با انجام تنفس دهان‌به‌دهان جان یک مار را نجات داد. ویدئوی منتشر شده از این حادثه که در مادیا پرادش در 24 اکتبر ضبط شده است، افسر را نشان می‌دهد که تنفس دهان‌به‌دهان با مار انجام می‌دهد. بر اساس گزارش‌های محلی، این مار اقدام به خوردن آفت‌کش‌ها کرده بود که پس از بازپروری، با خیال راحت به طبیعت بازگردانده شد. در این ویدئو، پلیس دیده می‌شود که مار را نگه داشته است که حرکت نمی‌کند. او به مار احیا دهان به دهان می‌دهد. مقداری آب روی بدن مار می‌ریزد. کمی یعد، مار شروع به حرکت می‌کند. این پلیس که آتل شارما نام دارد، از سال 2008 در حال نجات مار‌ها بوده و گفته می‌شود تا کنون بیش از 500 مار را نجات داده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
ویدیو/ غار موزهٔ وزیری، خاص‌ترین خانهٔ دنیا که هنرمندی خلاق برای ساخت آن 20 سال تلاش کرد
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خوشگلاسیون بازیگر و کشتی‌گیر هالیوودی د راک توسط دخترانش / این ووروجک ها راک رو با گلیتر یونی کورنی اکلیلی کردن 😂 فقط خنده های پدرشون
ترجمه تخصصی کتاب
ایده ناب و خلاقانه الهه منصوریان قهرمان ووشو کشورمان در بستن روسری/ خانوما یاد بگیرن! +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری