دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(ویدئو) چه علیخانی خوشمزه‌ای/مات و مبهوت ماندن داوران عصر جدید از جواب‌های شطینت آمیز سینا😂/ احسان علیخانی: سینا، باباتو بیشتر دوست داری یا عصر جدیدو؟ 

پنجشنبه، 12 مهر 1403
ساعدنیوز: عصر جدید مسابقهٔ تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و از شبکه سه پخش شد. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شد.فصل اول آن از 27 بهمن 1397 تا 31 مرداد 1398 پخش شد. ویدئوی منتشر شده از پاسخ‌های بامزه سینا، شرکت کننده عصر جدید را مشاهده فرمایید.

به گزارش پایگاه خبر تحلیلی ساعدنیوز، احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است. احسان علیخانی سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی در سال 1380 به عنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول به کارگردانی جمال شورجه بازی کرد. او در این سریال دستیار کارگردان نیز بوده و بازی در آن اولین و آخرین تجربه بازیگری احسان علیخانی بوده است.علیخانی به جز تهیه کنندگی برنامه هایی مانند عصر جدید، ماه عسل، ویژه برنامه های سال نو، جوکر و... تجربه سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء و برف آخر را در کارنامه دارد.

در ویدئوی منتشر شده از برنامه عصر جدید، شرکت کننده کوچک و بامزه برنامه، سینا از پدرش می‌خواهد او را به شهربازی ببرد و برایش دوچرخه بخرد. وقتی علیخانی از سینا می‌پرسد: باباتو بیشتر دوست داری یا عصر جدید؟ سینا جواب می‌دهد عصر جدیدو.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 12 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رسوم عجیب جهان پارت 3 ؛ ازدواج در آلمان ، از ربودن عروس تا ماشین خاص برای حمل عروس
ویدیو/ پخت اشترودل به سبک و سیاق روستایی با کمک همسرجان/ عطر و طعم طبیعت بکر چاشنی غذای خوشمزۀ امروز
ویدیو/ حقایقی حیرت‌انگیز از مهندسی بنای باشکوه و پرصلابت «تخت‌جمشید» نمادی هزار ساله از وحدت جهانی، نگینی درخشان در تاریخ ایران باستان
(ویدئو) صحنه باورنکردنی چرت زدن کارکنان نیروگاه برق چین که با دیدنش هم ترس به جونتون میوفته / کابوس افرادی که ترس از ارتفاع دارن
مراحل سابمیت مقاله
عادل فردوسی‌پور: سر خواهر و برادرم رو گول می‌مالیدم بهشون 5 تومن پول می‌دادم نوبت من ظرفها رو بشورند +ویدیو
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟