دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(ویدئو) مبارزه یک گاومیش با 15 شیر و 3 اسب آبی! 

چهارشنبه، 28 تیر 1402
ساعد نیوز: شیر‌ها معمولاً گاومیش‌ها را علیرغم خطرات هدف قرار می‌دهند. همانطور که در این ویدئو می‌بینیم، آن‌ها گروه شکار قابل توجهی را برای مقابله با چنین جایزه ارزشمندی اختصاص می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، گاومیش آفریقایی یا بوفالوی آفریقایی موجودی انعطاف پذیر است که در چندین منطقه آفریقا زندگی می‌کند. گاومیش آفریقایی به دلیل اندازه، شاخ‌های منحنی بزرگ و طبیعت غیرقابل پیش بینی‌اش شناخته شده است.

در این ویدئو می‌توانیم شجاعت و قدرت افسارگسیخته‌ای را که یک گاومیش حتی در شرایط سخت از خود نشان می‌دهد، ببینیم. بیایید کمی بیشتر در مورد این غول‌های ساوانا و توانایی‌های آن‌ها بدانیم.

گاومیش آفریقایی همیشه هوشیار به مجموعه‌ای از ویژگی‌های محافظ مجهز است. حس بویایی حاد آن‌ها به گاومیش‌ها اجازه می‌دهد تا خطرات احتمالی را خیلی قبل از دیده شدن حس کنند، و عادت عجیبی است که فقط یک ساعت در روز نمی‌خوابند. به وضوح شکا کردن این جانوران سخت است!

گاومیش‌های آفریقایی که می‌توانند تا 900 کیلوگرم وزن داشته باشند، قطعا سبک وزن نیستند. این حیوانات وحشی با استفاده از بدن عظیم خود و شاخ‌های بزرگ برای دفاع از مهاجمان احتمالی خطرناک هستند.

شیر‌ها معمولاً گاومیش‌ها را علیرغم خطرات هدف قرار می‌دهند. همانطور که در این ویدئو می‌بینیم، آن‌ها گروه شکار قابل توجهی را برای مقابله با چنین جایزه ارزشمندی اختصاص می‌دهند. حیوانات دیگری مانند کفتار‌ها ممکن است سعی کنند این موجودات عظیم را از بین ببرند، اما شانس موفقیت کمتری دارند.

گاومیش‌های آفریقایی یکی از پرطرفدارترین گونه‌ها در آفریقا هستند. این حیوانات در ابتدا در بیشتر آفریقا و در جنوب بیابان بزرگ آفریقا یافت می‌شدند، اما در پی شکار آن به طور وسیع و تبدیل زیستگاه‌های آن به زمین کشاورزی امروزه تنها به شکل جمعیت‌های کوچک پراکنده یافت می‌شود و از بسیاری از زیستگاه‌های اولیه‌اش رانده شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه