دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(ویدئو) نگاهی به چهره واقعی شخصیت‌های سریال جیران درکنار بازیگران این نقش‌ها، نمونه انتخاب بی‌نظیر بازیگران/ به نظرتون کدوم بازیگر بیشتر شبیه نقشش بود؟ 😍👌 

چهارشنبه، 28 شهریور 1403
ساعدنیوز: انتخاب بازیگری که به نقشش بسیار شبیه باشد کار آسانی نیست! اگرچه در سریال جیران میبینیم این اتفاق به صورت عالی رقم خورده. در ادامه ویدئویی از مقایسه شخصیت‌ها و چهره اصلی آن‌ها مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سریال جیران، سریال جدید حسن فتحی، دومین تجربه این کارگردان در شبکه نمایش خانگی است. تجربه قبلی حسن فتحی، سریال پرطرفدار و محبوب شهرزاد بود که رکورد‌های زیادی را شکست و به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی شناخته شد که آبروی از دست رفته این شبکه را احیا کرد. در حالی که اتفاقات سریال شهرزاد در دوران پیش از کودتای 28 مرداد 1332 و دوران نخست وزیری، دکتر محمد مصدق می‌گذشت، وقایع سریال جیران در دوران زمامداری ناصرالدین شاه قاجار و حواشی حکومت او می‌گذرد.

جیران خاتون علاوه بر زیبایی خیره کننده، جسارت و جذبه تحسین برانگیزی داشت. او علاقه زایدالوصفی به شکار و اسب سواری نیز داشت که از علایق مشترک او با شاه بود و با ناصرالدین شاه به شکار سلطنتی می‌رفت. رفتار‌های جسورانه و دوری جیران خاتون از آن حجب و حیای سایر زنان حرمسرای ناصری، رفته رفته او را به سوگلی ناصرالدین شاه تبدیل کرد. شاه ایران پس از گذشت زمان و بارداری جیران، او را به عقد دائم خود در آورد. جیران پس از اینکه توانست قدرت خود را در حرمسرای شاه تثبیت کند، نفوذ و قدرت خود را علاوه بر شاه متوجه درباریان نیز کرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 28 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
نگاهی به استایل سنتی نفیسه روشن در دبی +عکس/ مانتو اصیل و سنتی خانم بازیگر با طرح فرش ایرانی
(فیلم) آتش زدن کفش چرم فاطیما بهارمست، بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت توسط اوستا کفاش / کسی میدونه این کار برای چیه؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
(عکس) حضور بازیگران سرشناس در بیت رهبر معظم انقلاب / از شهاب حسینی و شاهرخ استخری گرفته تا الهام حمیدی و افسانه بایگان و بهاره افشاری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی