دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(ویدئو) شیر مادر در حال حمل بچه‌اش با دهان در جاده‌ای شلوغ! 

یکشنبه، 21 خرداد 1402
ساعد نیوز: شیر‌های ماده گاهی اوقات توله‌های تازه متولد شده خود را به دلایل مختلف به مکان‌های جدید منتقل می‌کنند. یکی از دلایل رایج محافظت از توله‌ها در برابر تهدیدات احتمالی است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، این شیر ماده، توله خود را در سراسر جاده‌ای در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی حمل می‌کند و به نظر می‌رسد که در بحبوحه ترافیک ایجاد شده در جاده به دنبال یک مکان جدید می‌گردد.

در تصاویر منتشر شده توله کوچک تازه متولد شده و چند روزه است و به وضوح خیلی کوچکتر از آن بود که بتواند خودش را تحمل کند. شیر، توله را محکم در آرواره هایش محکم گرفته بود.

توله شیر‌های تازه متولد شده آسیب پذیر هستند و برای همه چیز به مادر خود تکیه می‌کنند. آن‌ها کوچک و شکننده هستند و نیاز به مراقبت و محافظت مداوم دارند. همانطور که رشد می‌کنند، مستقل‌تر می‌شوند، اما همچنان به راهنمایی مادر خود نیاز دارند. آن‌ها در ابتدا برای تغذیه به شیر مادر وابسته هستند. همانطور که رشد می‌کنند، به آرامی شروع به تغذیه از گوشت خام می‌کنند و در نهایت از شیر گرفته می‌شوند.

شیر‌های ماده گاهی اوقات توله‌های تازه متولد شده خود را به دلایل مختلف به مکان‌های جدید منتقل می‌کنند. یکی از دلایل رایج محافظت از توله‌ها در برابر تهدیدات احتمالی است. با جابجایی آنها، شیر‌ها می‌توانند بچه‌های خود را از شکارچیان یا مزاحمت‌ها دور نگه دارند. حرکت توله‌ها همچنین به جلوگیری از تجمع بوی آن‌ها در یک مکان کمک می‌کند که می‌تواند توجه شکارچیان دیگر را به خود جلب کند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی کتاب