دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(ویدئو) یک زن با کمک دندان‌هایش آیفون 14 را سرقت کرد! 

شنبه، 11 شهریور 1402
ساعد نیوز: یک فروشگاه عرضه موبایل در شهر فوژو چین شاهد یک سرقت عجیب توسط یک زن بوده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، در یک نمایش تکان دهنده از جسارت، زنی در حال گاز گرفتن سیم زنگ خطر برای سرقت یک آیفون گران قیمت از فروشگاه اپل در شهر فوژو استان فوجیان در دوربین‌های امنیتی دیده شد.

حوالی ساعت 4 بعدازظهر، این زن که بعداً به نام کیو شناخته شد، در حال پرسه زدن در نزدیکی پیشخوان یک فروشگاه دیده شد و ظاهراً یک موبایل را بررسی می‌کرد. پس از چند لحظه، او سعی کرد سیم امنیتی موبایل را بکشد.

وقتی که نتوانست آن را با دست جدا کند، به طرز شگفت آوری خم شد و شروع به گاز گرفتن آن کرد. این زن پس از قطع موفقیت‌آمیز سیم با دندان‌هایش، آیفون 14 پلاس را به ارزش 700 پوند در کیفش قرار داد و از فروشگاه بیرون رفت و از دید دوربین ناپدید شد.

این سرقت کمی بیش از ده دقیقه طول کشید و اگرچه سرقت باعث به صدا درآمدن دزدگیر ضد سرقت فروشگاه شد، کارکنانی که به سایر مشتریان رسیدگی می‌کردند تصور کردند که این یک زنگ هشدار اشتباه یا یک نقص سیستم است و بلافاصله آن را خاموش کردند.

تنها پس از خروج کیو از فروشگاه بود که یکی از کارکنان متوجه سیم قطع شده روی پیشخوان نمایشگر و آیفون به سرقت رفته شد. فیلم‌های نظارتی فروشگاه سرقت را تأیید کرد و باعث شد آن‌ها این اتفاق را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

افسران پلیس در محل حاضر شدند و فیلم‌های نظارتی را بازیابی کردند. آن‌ها با استفاده از فناوری تشخیص چهره و تجزیه و تحلیل حرکت، موفق شدند خانم کیو را ردیابی کنند.

این زن بازداشت شد و وقتی از او سؤال شد اعتراف کرد که اخیراً موبایل خود را گم کرده است. او در ابتدا قصد خرید یک گوشی جدید را داشت، اما به دلیل قیمت بالای آیفون به تعویق افتاد و او را به فکر دزدی انداخت. خانم کیو حتی شروع به استفاده از تلفن سرقتی نکرده بود که پلیس او را ردیابی کرد. در حال حاضر، وی به ظن دزدی در بازداشت است و تحقیقات ادامه دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
ترجمه تخصصی متن
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب