دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

انتقام سخت احسان علیخانی از نرگس محمدی در برنامه «جوکر»/ وحشت متین ستوده از عروسک خرس در برنامه جوکر 

یکشنبه، 06 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید ویدویی از برنامه جوکر بانوان با حضور متین ستوده، ژاله صامتی، نرگس محمدی، سوسن پرور و ناهید مسلمی را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، احسان علیخانی زادهٔ 15 آبان 1361 در تهران تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی کشورمان است. او دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی در دانشگاه تهران است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال 1380 بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل، سه ستاره، بهار نارنج و عصر جدید را برعهده داشته‌است و همچنین مجموعهٔ واقع‌نمای جوکر را کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده‌ است.

او در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه مشغول شد. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.

سریال جوکر 2 محصول ایران در سال 1403 است که توسط احسان علیخانی کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این سریال کمدی و ریلیتی شو به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان رویا میرعلمی، سوسن پرور، گیتی قاسمی، متین ستوده، ژاله صامتی، الیکا عبدالرزاقی، نرگس محمدی و ناهید مسلمی را نام برد.

شما در این مطلب می‌توانید ویدویی از برنامه جوکر بانوان با حضور متین ستوده، ژاله صامتی، نرگس محمدی، سوسن پرور و ناهید مسلمی را مشاهده کردید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی