دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بامزه‌ترین تعریف و تمجید از خواهر شوهر از زبان مونا کرمی/ مردم همیشه بهمون میگن چرا هر جا میری کمند با شماست؟ 

یکشنبه، 06 آبان 1403
ساعدنیوز: ویدئویی بسیار جالب از سری جدید شام ایرانی را نشاهده می کنید که خانم مونا کرمی از صمیمیت و رابطه خوب و صمیمی اش با کمند امیر سلیمانی را بازگو می کند.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، مونا کرمی، بازیگر جوان و خوش‌آتیه کشورمان، در 18 آذر 1369 در مینو دشت استان گلستان متولد شد. او که دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی منابع طبیعی است، از همان دوران کودکی به دنیای هنر و بازیگری علاقه داشت و قدم‌های اولیه‌اش را در این عرصه با تئاتر عروسکی برداشت.

مونا کرمی در سال 1389 با ورود به رادیو جوان قدم در عرصه هنر گذاشت. او در این رادیو در پروژه‌ای با همکاری آقای محرابی به اجرای نمایش پرداخت. این تجربه سرآغازی برای فعالیت‌های هنری متعدد مونا کرمی در رادیو و تئاتر بود. مونا کرمی در سال 1395 با بازی در سریال "بیمار استاندارد" به کارگردانی سعید آقاخانی برای اولین بار به مخاطبان تلویزیون معرفی شد.

سپس مونا کرمی پس از سه سال دوری از تلویزیون، در سال 1397 با بازی در سریال "حوالی پاییز" به کارگردانی حسین نعیمی به تلویزیون بازگشت. این سریال، دومین تجربه تلویزیونی مونا کرمی بود. در این سریال مونا کرمی در کنار بازیگرانی چون لیلا اوتادی، رویا تیموریان، رضا اکبرپور و حسین مهری به ایفای نقش پرداخت.

مونا کرمی، در اردیبهشت 1403 خبر ازدواج خود با سپند امیرسلیمانی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، را به طور رسمی اعلام کرد. این خبر، که توسط هر دو در صفحات اینستاگرامشان منتشر شد، با استقبال گرم طرفداران و اهالی هنر روبرو شد.

شام ایرانی یک مجموعه رئالیتی شوست که مشابه آن با اندکی تفاوت در اغلب کشورها و توسط پلتفرم های بین المللی ساخته و به نمایش در می آید و در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. در این رئالیتی شو بازیگران و چهره های شناخته شده در حوزه هنر و ورزش و موسیقی و ... در گروه های چهار نفره، دوستانشان را برای شام و دورهمی دوستانه به منزل خود دعوت می کنند. میهمانان در پایان هرشب به میزبان خود بابت شام و پذیرایی امتیاز می دهند. در کنار میهمانان، چند داور بی طرف که اطلاعات نسبی درباره غذاهای ایرانی و پذیرایی و میزبانی دارند هم به هریک از آنها امتیاز می دهند. در پایان چهار شب زیبا، یک نفر به عنوان بهترین میزبان انتخاب می شود.

سریال شام ایرانی محصول ایران در سال 1403 است که توسط سعید ابوطالب کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این سریال خانوادگی و درام به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی و امیر کربلایی زاده را نام برد.

شما در این مطلب می‌توانید ویدیویی از مهمانی مونا کرمی و همسرش با حضور کمند امیرسلیمانی و الیکا عبدالرزاقی را مشاهده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC