دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(ویدیو) خاطره جالب و خنده‌دار علی اوجی از خواستگاری کردنش / علی اوجی: به رضا یزدانی زنگ زدم گفتم میخوام برم خواستگاری نرگس محمدی، گفت بیخیال پاشو بیا سرکار😂😂 

یکشنبه، 06 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید ویدویی از خاطره بامزه و خنده‌دار علی اوجی در مورد خواستگاری کردن او از همسرش نرگس محمدی را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، علی اوجی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده کشورمان 17 اسفند 1362 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند فرزانه لطفی پور و زنده یاد حسن اوجی از خطاطان مشهور است و دارای یک خواهر و برادر می باشد که برادر او سالها قبل فوت کرد.

علی اوجی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است و فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه در 14 سالگی آغاز کرد و سالها بعد با تهیه کنندگی موسیقی و فیلم به شهرت رسید اما با ورود به دنیای بازیگری در فیلم و سریال های تلویزیونی به چهره شناخته شده تری میان مردم تبدیل شد.

علی اوجی یکی از هنرمندانی است که فعالیت های مختلفی در عرصه هنر انجام داده و کارنامه پربار او نشان از تلاش و استعدادش در بخش های متفاوت هنر می دهد.

او یکی از تهیه کنندگان مطرح موسیقی می باشد که در سالهای اخیر به تهیه کنندگی فیلم نیز پرداخته است، علاوه بر این در زمینه کارگردانی و بازیگری نیز فعالیت می کند.

بعد از حضور نرگس محمدی در برنامه دورهمی، با علی اوجی در سریالی به نام پیکسل نقش آفرینی کرد، سپس برای اجرای یک نمایش راهی مشهد شدند که در نهایت علی اوجی در حرم مطهر امام رضا (ع) از نرگس محمدی خواستگاری کرده و پاسخ مثبت دریافت نمود و مراسم این زوج در اردیبهشت 1396 برگزار شد.

نرگس محمدی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما متولد 19 فروردین 1364 در تهران است که با سریال ستایش به شهرت رسید و پس از آن در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرد.

علی اوجی و همسرش نرگس محمدی در چند فیلم و سریال با هم همکاری کرده اند که از جمله آنها می توان به خائن کشی، 2888، پدر گواردیولا و سریال پیکسل اشاره کرد.

شما در این مطلب می‌توانید ویدویی از خاطره بامزه و خنده‌دار علی اوجی در مورد خواستگاری کردن او از همسرش نرگس محمدی را مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش