دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(ویدیو) خواهر شوهر بازی گلاره عباسی سر سفره عقد مهراوه شریفی‌نیا / سکانسی از سریال جذاب و دیدنی «کیمیا» 

جمعه، 04 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید سکانسی از سریال محبوب و پرمخاطب «کیمیا» با هنرمندی پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی‌نیا، گلاره عباسی و آزیتا حاجیان را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، گلاره عباسی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون 29 تیرماه 1362 در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.

گلاره عباسی با تحصیل در دانشگاه و گذراندن 3 دوره از کلاس های آزاد بازیگری، فعالیت خود را با دستیاری کارگردان و برنامه ریزی آغاز کرد.

او در بیست سالگی پس از گذراندن کلاس های بازیگری امین تارخ توسط ایشان به عوامل سریال در چشم باد معرفی شده و برای اولین بار در سال 1382 مقابل دوربین این مجموعه نقش آفرینی کرد.

گلاره عباسی فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم یک گزارش واقعی ساخته داریوش فرهنگ در سال 1387 آغاز کرد و در همان فیلم با اساتید بزرگی همچون زنده یاد داوود رشیدی همبازی شد.

کیمیا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا و زهرا پارسافر است که از 4 مهر تا 20 بهمن 1394 از شبکه دو سیما پخش شده‌است.

داستان سریال کیمیا با بازی مهراوه شریفی‌نیا نشانگر تأثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است، که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار می‌دهد؛ دختر خانواده که نامش کیمیا است بسیار پرسشگر و معترض و در مقابل کیمیا پدرش قرار دارد که فردی نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می‌افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی آید.

شما در این مطلب می‌توانید سکانسی از سریال محبوب و پرمخاطب «کیمیا» با هنرمندی پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی‌نیا، گلاره عباسی و آزیتا حاجیان را مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی