دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(ویدیو) مدرسه لاکچری دختر ستاره جوکر در بلژیک / بالاخره نبات، دختر کوچک شاهرخ استخری هم رفت کلاس اول + تصاویر جذاب و دیدنی 

چهارشنبه، 02 آبان 1403
ساعدنیوز: در این مطلب می‌توانید ویدیویی از روز اول مدرسه رفتن دختر شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، شاهرخ استخری زادهٔ 14 مهر 1359 بازیگر کشورمان است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان و فاصله‌ها اشاره کرد. وی که به واسطهٔ بازی در این دو سریال‌ شهرت پیدا کرده بود، برای مدت 10 سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت.

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است. این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است. خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی می‌کنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

شما در این مطلب می‌توانید ویدیو و تصاویری از روز اول مدرسه رفتن دختر شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!