دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(ویدیو) تغییر چهره جالب بازیگران پرطرفدار سریال «کیمیا»؛ از پوریا پورسرخ و مهدی پاکدل تا آزیتا حاجیان و علی شادمان / بازیگران «کیمیا» در گذر زمان 

جمعه، 04 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید تصاویری از بازیگران سریال جذاب و پرطرفدار «کیمیا» و تغییر چهره آنها در گذر زمان را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، کیمیا یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا و زهرا پارسافر است که از 4 مهر تا 20 بهمن 1394 از شبکه دو سیما پخش شده‌است.

داستان سریال کیمیا با بازی مهراوه شریفی‌نیا نشانگر تأثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است، که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار می‌دهد؛ دختر خانواده که نامش کیمیا است بسیار پرسشگر و معترض و در مقابل کیمیا پدرش قرار دارد که فردی نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می‌افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی آید.

سریال «کیمیا» که فیلمنامه آن را مسعود بهبهانی‌نیا به نگارش درآورده زندگی دختری به نام کیمیا را روایت می کند که پرسشگر و معترض است و در مقابل او پدرش قرار دارد که فردی نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. این سریال در سه مقطع زمانی نزدیک به انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و زمان حال روایت می‌شود. مهراوه شریفی‌نیا، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، مهدی پاکدل، امیرحسین آرمان و... از بازیگران این سریالند.

شما در این مطلب می‌توانید تصاویری از بازیگران سریال جذاب و پرطرفدار «کیمیا» و تغییر چهره آنها در گذر زمان را مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟