دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

"پارسا پیروزفر" و "هدی زین العابدین" عاشق هم شدن! / سکانس عاشقانه از سریال «در انتهای شب» + ویدیو جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 30 مهر 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید سکانس عاشقانه‌ای از سریال «در انتهای شب» را با هنرمندی "پارسا پیروزفر هنرمند محبوب کشورمان مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، پارسا پیروزفر زادهٔ 22 شهریور 1351 بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس کشورمان است. او فعالیتش را با نقشی کوتاه در فیلم پری آغاز کرد. از مهمترین نقش‌آفرینی وی بازی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش «بیژن ایرانی» است.

او در سال 1382 نقش سربازی را در اشک سرما ایفا کرد و برای بازی در نقش یک معتاد در مهمان مامان ساختهٔ مهرجویی، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. ا‌و نقش اصلی مجموعهٔ نمایش خانگی یاغی را بازی کرده است و مولوی را در فیلم زندگی‌نامه‌ای مست عشق به تصویر کشید.

یکی از علایق پارسا پیروزفر صدا پیشگی بوده که استعداد خود در فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته با نریشن خوانی او برای نابینایان نشان داده است.

پارسا پیروزفر بازیگری خود را با تئاتر دانشگاه شروع کرده و اولین نقش خود را با فیلم ابراهیم به دست آورد. شروع فعالیت حرفه ای او با فیلم پری ساخته داریوش مهرجویی انجام شد.

پارسا پیروزفر شهرت خود را با بازی درخشان در سریال در پناه تو در کنار لعیا زنگنه و مرحوم حسن جوهرچی به دست آورد و بعد از این سریال در فیلم های دیگری از جمله در قلب من، سفر سبز و درخشش بیش از حد با در چشم باد بازهم شهرت خود را چند برابر کرد.

شما در این مطلب می‌توانید سکانس عاشقانه‌ای از سریال «در انتهای شب» را با هنرمندی "پارسا پیروزفر هنرمند محبوب کشورمان مشاهده کنید.


1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 30 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) سفری در زمان به دهه 60 و 70/ خاطرات نوستالژیک ایرانی‌ها از کتاب‌های مدرسه و دفتر طرح فیل گرفته تا کُپُن سهمیه‌ای و بخاری نفتی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(ویدئو) همسر پروفسور «مریم میرزاخانی»، دکتر جان وندراک: مریم وقتی فهمید سرطان دارد، نمی‌خواست به چشم یک قربانی دیده شود/ آدم خاص و ویژه‌ای بود، ذهن خیلی قوی‌ای داشت
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به بازیگرانی که تصمیم دارند پس از مرگشان اعضای بدنشان را اهدا کنند؛ از بهرام رادان و سپیده خداوردی تا نعیمه نظام دوست و امین زندگانی+عکس
هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست
تبدیل پایان نامه به مقاله
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه