ساعدنیوز
ساعدنیوز

(تصاویر) دختر دو ساله با صورت پر از مو؛ دختری از بهشت یا کودک حیوانی!

  دوشنبه، 27 شهریور 1402
(تصاویر) دختر دو ساله با صورت پر از مو؛ دختری از بهشت یا کودک حیوانی!
ساعد نیوز: دختر کوچکی که با سندروم گرگینه به دنیا آمده از سوی خانواده سلطنتی کودکی از بهشت لقب نام گرفته، اما برخی از مردم او را کودک حیوانی نامیده اند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، دختر 2 ساله‌ای که به دلیل ابتلای نادر بدنش پر از مو شده بود، با خانواده سلطنتی مالزی دیدار کرده و آن‌ها به او لقب "کودکی از بهشت" را دادند.

رولاند جیمبای، پدر 47 ساله، در مورد ملاقات با پادشاه و ملکه مالزی که در 11 سپتامبر در بورنئو رخ داد گفت: هنوز از کلمات غافل هستم.

نوزاد او که آدیک میسکلین نام دارد، از یک نوع مادرزادی هایپرتریکوز رنج می‌برد، وضعیتی که در پزشکی آن را به عنوان رشد موی بیش از حد در هر نقطه از بدن تعریف می‌کنند.

همچنین به عنوان "سندرم گرگینه" شناخته می‌شود. هایپرتریکوز بسیار نادر است و کمتر از 100 مورد از قرون وسطی ثبت شده است.

پدر و مادر آدیک برای سلطان عبدالله پاهانگ و تونکو عزیزه آمینه پادشاه و ملکه مالزی، همانند بسیاری دیگر از مردم صف کشیده بودند. با این حال، پس از توقف شاه و ملکه برای عکس گرفتن با آدیک و خانواده اش، ملاقات و احوالپرسی تغییر کرد.

جیمبای گفت: وقتی سلطان عبدالله، ملکه و فرزندانشان با خانواده ما ملاقات کردند و با آدیک عکس گرفتند ارزش داشت. من فوق‌العاده خوشحالم که این شانس را داشتیم که پادشاه و ملکه را ملاقات کنیم.

پدر گفت که خانواده سلطنتی به آدیک کوچولو لقب "آناک سیرگا" داده اند که به معنای "کودکی از بهشت" است.

جیمبای که امیدوار است خانواده‌اش بتوانند در صورت امکان دوباره با زوج سلطنتی ملاقات کنند، گفت: پادشاه به من گفت که از آدیک مراقبت کنم، زیرا او برکت خداست.

او ادعا کرد که غریبه‌ها اغلب به کودکش نگاه‌های عجیب و غریب می‌کنند، در حالی که برخی حتی او را کودک حیوانی می‌نامند.

پدر این کودک گفت: در ابتدا، ما واقعاً صدمه دیدیم و استرس داشتیم. ما احساس ناراحتی کردیم و از آوردن او به مکان‌های عمومی اجتناب کردیم، به جز برای پیگیری‌های بیمارستانی. ما خیلی از حرف مردم می‌ترسیدیم.

هنوز هیچ درمانی برای پرمویی وجود ندارد. افراد مبتلا به سادگی سعی می‌کنند مو‌های خود را از طریق سفید کردن، اصلاح، اپیلاسیون، لیزر و سایر روش‌های حذف مو‌های زائد از بین ببرند.

دختری با صورت پر مو

دختری با صورت پر مو

دختری با صورت پر مو

دختری با صورت پر مو


  دیدگاه ها
ناشناس
1 سال پیش

بحق چیزای ندیده
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (322 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (248 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (161 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (160 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (145 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (144 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (142 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (133 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (115 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (113 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (104 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (96 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (90 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (83 نظر) رضا گلزار: هنوزم کسی باور نمیکنه من ازدواج کرده باشم/ دستپخت آیسان محشره برای همین فست فود خیلی کم میخورم+فیلم (81 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز