دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

10 سگ ولگرد پسر بچه 8 ساله سردشتی را دریدند / دیروز رخ داد 

دوشنبه، 31 شهریور 1399
کد خبر: 102606
ساعد نیوز : بیش از 10 قلاده سگ ولگرد به یک پسربچه در سردشت حمله‌ور شدند و وی را از نواحی ‌سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند‎.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا ، روژان قادری مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: عصر دیروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۵ فوریت های پزشکی مبنی بر حمله سگ های ولگرد به یک پسر بچه ۸ ساله در منطقه گرده سور سردشت، فرد زخمی سریعا جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال یافت .

او افزود: به گفته شاهدان عینی بیش از ۱۰ قلاده سگ ولگرد به این پسر بچه حمله ور شدند و وی را از نواحی سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند .

قادری تصریح کرد: کادر درمان این بیمارستان بلافاصله برای پیشگیری از بیماری هاری و درمان کودک زخمی شده اقدامات درمانی را آغاز کردند.

زخم های عمیق بر پیکر پسر سردشتی در اثر حمله سگ ها

او بیان کرد: با توجه به زخم های عمیق و متعدد ایجاد شده در بدن کودک علاوه بر تزریق واکسن پیشگیری از هاری، اقدامات درمانی و مراقبت های بالینی نیز آغاز شد .

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت با اشاره به وخیم بودن اوضاع پسر زخمی شده، اظهار کرد: وی از اتاق عمل خارج شده و در بخش سی سی یو تحت مراقبت های ویژه بیهوش است.

قادری با بیان اینکه متاسفانه بیماری هاری درمان نداشته و در صورت ابتلا فرد صد در صد محکوم به مرگ خواهد شد و در حال حاضر تنها راه درمان آن واکسن پیشگیری از هاری می باشد، به شهروندان توصیه کرد، ضروری است شهروندان در صورت مواجهه و گزیدگی توسط هر نوع حیوان چهار پا اعم از اهلی و وحشی و در هر ساعت از شبانه روز به مراکز درمان و پیشگیری مراجعه کنند .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی