دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

12 راهکار ساده برای حجم دادن به موهای کم پشت 

سه شنبه، 11 تیر 1398
با به کار بردن برخی از 12 ترفند زیر، می توانید موهایی ضخیم تر و یا به عبارتی موهایی که ضخیم تر به نظر برسند داشته باشید.

 اگر موهایتان کم پشت است، یا اگر به نظر می رسد که دچار ریزش مو شده اید، تنها با چند ترفند ساده می توانید موهای نازکتان را حجیم­تر و جذاب­تر آرایش کنید. اگر نمی توانیم کد ژنتیکی منحصر به فردمان را تغییر دهیم که ویژگی های خاصی را تعیین می کند، با بهبود بخشیدن بعضی مسائل می­توانیم درباره ظاهر خود رضایت خاطر بدست آوریم.

1. موها را تنها زمانی که کاملا خشک است شانه بزنید.

اگر می خواهید موها هنگام شانه زدن آسیب نبیند به جای شانه انگشت ها را لای موها بکشید. هنگام خشک کردن با سشوار موها را از ریشه بالا نگه دارید. این کار باعث می شود موها حجیم تر نشان داده شود. بعد از این که موها کاملا خشک شد می توانید از شانه استفاده کنید.

2. مدل موها و کوتاهی لایه ای را انتخاب کنید.

اگر موهایی با طول متوسط دارید ، و مدل موی کوتاه برای شما مناسب به نظر نمیرسد ، میتوانید از مدل دوست داشتنی لایه ای استفاده کنید بادرنظرگرفتن این موضوع که این مدل مو ،بدون اینکه از طول موهای شما بکاهد ، حجم بیشتری را برای موهای شما فراهم میکند . لایه بندی ساده تمام نگرانی های شما را از بین می برد. این برش ساده به طور موثر ضخامت موهای شما را پنهان می کند بعلاوه ، این برش مو ، باعث نشان دادن حجم بیشتری از مو و همچنین حرکت های بیشتری در موهای شما شده که بسیار مهم و حیاتی هستند .

3.برای حجم دادن به موهای دم اسبی از گیره مو استفاده کنید.

ابتدا موها را دم اسبی ببندید. سپس یک دسته از بالای موها جدا کنید و آن را گیره مو بزنید. دوباره موها را رها کنید تا گیره زیر موها مخفی شود. این روش حجم موهای دم اسبی را بیشتر می کند.

4. رنگ موی روشن برای موهای کم پشت

فقط با مقدار کمی از روشن کننده ها، موهای شما ممکن است روشن تر به نظر برسد . مطمئنا با دراین مدل تصویری از یک یال زیبا و کامل ایجاد خواهد شد گرچه شما میتوانید هررنگ مویی را انتخاب کنید ، اما بسته به رنگ اصلی مو و فرم صورت خود ، رنگ هایی وجود دارند که مسلما موثرترخواهند بود بعنوان یک قانون کلی ، رنگ های روشن باعث حجیم تر به نظررسیدن مو میشود ،نسبت به رنگ های تیره . اگر به رنگ های شیمیایی و مصنوعی علاقه ای ندارید ، میتوانید رنگ های طبیعی و زنده تری را انتخاب کنید بااستفاده کردن از رنگ های طبیعی ، بعنوان یک دارو ،نیز میتوانید به ضخامت موهای خود نیز کمک شایانی کنید .

5. روش دیگری برای حجم دادن به موهای دم اسبی

روش دیگری که برای حجم دادن به موهای دم اسبی می توانید استفاده کنید این است که به جای بستن تمام موها با یک کش مو آن ها را دو دسته کنید و با دو کش مو ببندید.

6. روشی ساده و سریع برای حجم دادن به موها

اگر وقت زیادی برای آرایش موها ندارید بعد از حمام موها را در دو دسته بپیچانید و ببندید و اسپری مو بزنید. کمی سشوار بکشید و بعد از خشک شدن باز کنید.

7. با شامپوی خشک به موها حجم بدهید.

موها را دسته دسته جدا کنید و به ریشه موها شامپوی خشک بزنید. بعد از این که شامپو جذب موها شد با شانه به عقب شانه بزنید و در آخر اسپری تافت بزنید.

8. حجم دادن به موهای بافته

بعد از بافتن موها تارهای مو را از بافت بیرون بکشید و این کار را از پایین بافت شروع کنید.

9. بعد از درست کردن موها دوباره سشوار بکشید.

بعد از درست کردن موها دوباره به موها سشوار بکشید. سر را پایین نگه دارید و سشوار بزنید. این کار هم حالت موها را ثابت نگه می دارد و هم به موها حجم بیشتری می دهد.

10. فرق وسط را با فرق کج جایگزین کنید:

راه دیگر برای داشتن حجم بیشتر در مو ، و همینطور پر به نظررسیدن ، تغییر مدل موی خود است مثلا به جای بازکردن فرق ، موهای خود را به یک سمت شانه کنید ، شاید باور نکنید ولی این روش ساده ، کمک میکند که موهای شما پر حجم تر به نظر برسند .

11. برای تغییر تردید نکنید

فرق مو نقش بسیار مهمی در ظاهر شما ایفا می کند. فرق مو را زمانی که موها خیس است راحت تر می توان تغییر داد. بعد از شستن موها با استفاده از انگشت فرق مو را عوض کنید. به عنوان مثال اگر همیشه موها فرق وسط هستند آن را یک طرفه باز کنید تا حجم موها بیشتر نشان داده شود.

12. اسپری حجم دهنده مو استفاده کنید.

اگر وقت زیادی برای رسیدن به موها نارید از اسپری حجم دهنده استفاده کنید. اسپری را به ریشه موهای خشک بزنید، با انگشت ها موها را پریشان کنید و در آخر شه عقب شانه بزنید. با این کار خیلی سریع و راحت به موها حجم می دهید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب