دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

17 ساعت عملیات نفسگیر برای رهاسازی مرد گرفتار در صخره‌ها + فیلم نفسگیر 

سه شنبه، 30 آبان 1402
ساعد نیوز: 17 ساعت عملیات نجات نیروهای امدادی برای رهاسازی مرد 34 ساله که در ارتفاعات روستای چینو علی آباد کتول گرفتار شده بود با موفقیت تمام شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت 12 نیمه شب دوشنبه 29 آبان، یک مرد 34 ساله در مناطق سنگی ارتفاعات روستای چینو در علی آباد کتول گرفتار و راه برگشت او مسدود شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: صبح دوشنبه با اطلاع مرکز eoc استان سمنان، دو تیم از هلال احمر علی آباد کتول به همراه تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن محل حادثه و سخت بودن دسترسی به آن، روند رهاسازی حادثه دیده ساعت ها به طول انجامید و به همین جهت نیروهای مردمی و دهیار و شورای روستا هم در محل حضور داشتند.

غریب آبادی اظهار کرد: امدادگران در نهایت پس از ساعت ها تلاش با خرد کردن سنگ‌های اطراف و ایجاد راه دسترسی توانستند حادثه دیده را که دچار ضعف و بیحالی شده بود از میان صخره‌ها خارج کنند. مصدوم به بیمارستان بقیه ا... الاعظم علی آباد کتول اعزام و عملیات ساعت یک بامداد سه شنبه 30 آبان به پایان رسید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ خانۀ چشم‌نواز خالق هنر ایرانی استاد محمود فرشچیان در محلۀ زیبای احمدآباد اصفهان/ یه شهر سبز دلنواز...
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
از حضور عروس و دامادها تا یک قَرنی‌ها پای صندوق رای! + فیلم و عکس
پشت صحنه خنده دار از سکانس ترساندن المیرا دهقانی، یاسمن سریال لحظه گرگ و میش با شوکر برقی توسط سیروان خسروی+ویدیو
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
سنگ تمام مجری خوش تیپ برای سالگرد ازدواجشان+عکس/ از کادوی آنچنانی تا لوکیشن منحصربفرد مراسمشان😍
(تصاویر) استتار حسن یزدانی و ورزشکاران معروف در حرم امام رضا/ باز میثم زارع باکلاس تر استتار کرده/ تشبیه خنده دار ترفندهای استتاریشون به شخصیتهای کارتونی و سریالها🤣
هزینه چاپ یک کتاب