دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

3 لباس عروس جنجالی دمت اوزدمیر در مراسم ازدواجش با اعوزهان کوچ 

دوشنبه، 21 شهریور 1401
ساعدنیوز: دمت اوزدمیر و اعوزهان کوچ، بازیگر و سلبریتی‌های مشهور ترکیه‌ای، شب گذشته مراسم ازدواجشان را جشن گرفتند. در این میان، لباس‌های عروس دمت، بسیار پر بحث بوده و حواشی بسیاری در تمام دنیا به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از نی نی بان، دمت اوزدمیر در شب عروسی خود، دو لباس متفاوت به تن کرد و در نهایت هم در مهمانی که بعد از جشن عروسی شان برگزار شد، لباس دیگری پوشید. هر سه لباسی که دمت به تن داشت، متفاوت بودند و نشان از جسارت این بازیگر مشهور ترکیه ای در لباس پوشیدن داشتند.

اولین لباسی که دمت اوزدمیر به تن کرد، یک لباس کاملا متفاوت با پارچه ای نه چندان معمول است که به صورت دکلته و فیت تن دوخته شده است. این لباس به واسطه طراحی متفاوتی که توسط ادا گونگور انجام شده، کمی مورد بحث قرار گرفته و از این رو هم می توان آن را کمی جسورانه دانست. در کنار این اما بد نیست اشاره کنیم که تور متفاوت و حجیمی که در پشت لباس قرار دارد و قسمت پشتی دامن را کاور کرده، تفاوت و جسارت دوخت را به مراتب افزایش داده است.

لباس دوم اما یک لباس مینیمال و ساده از جنس ساتن است که اتفاقا جزء ترندهای لباس عروس در سال های اخیر است و به خوبی بر اندام زیبای دمت نشسته و به درستی خودنمایی می کند این لباس طراحی نیهان پکر است و در عین حال که بسیار ساده طراحی شده، بسیار برازنده و زیباست. نکته جالب هم وجود یک جیب در دامن این لباس است که آن را کمی کژوال و متفاوت کرده است.

لباس سوم اما، لباسی راحت تر است که به مهمانی بعد از جشن عروسی مربوط می شود. این لباس از برند الکساندر مک کوئین است و با رنگ صورتی ملیح خود، تازه عروس ترکیه ای را زیباتر کرده است. طراحی و دوخت متفاوت قسمت سینه لباس به همراه توری که در بخش بالایی آن قرار گرفته، جلوه متفاوتی به لباس داده و آن را جسورانه تر نشان داده است.

نکته جالبی که بد نیست به آن اشاره کنیم این است که دمت یکی از لباس های خود را بین 15 میلیون فالوور اینستاگرامش به کسی که می خواهد به زودی عروس شود هدیه می دهد! همین موضوع هم حواشی بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

10 پسندیدم 10 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
زهرا تیموری
2 سال پیش

فقط اندر و کایا در سیب ممنوعه عشقم بقیه بازیگرا نه
پاسخ
هانیه
2 سال پیش

🤣🤣🤣بابا تو دیگه کی هستی🤣🤣🤣🤣🤣🤣دمت گرم👍👍🤣
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

انگار گونی پوشیده
پاسخ
Ariana
2 سال پیش

خیلی خوشگل و خوش سلیقه ❤️
پاسخ
کامی
2 سال پیش

بیا پایین سرمون درد گرفت جوجو ترکیه ای
پاسخ
T
2 سال پیش

لباساش خیلییییی زشته😐😑
پاسخ
𝐀𝐳𝐢𝐧🤍🦋
2 سال پیش

دمت قشنگ و کیووت((((:🥲🤍🍯 خنده هاس عسلِ عسل((:🙂🥺☘🍯
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

اوه صنم جم چه خوشکل😍😍
پاسخ
بماند
2 سال پیش

چه سلیقه افتضاحی
پاسخ
بازدید کننده
2 سال پیش

لباسهاش زشت بود
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم