3 نکته مهم در خرید آی پی ثابت هلند به گزارش آریاپی

  شنبه، 25 تیر 1401 ID  کد خبر 213822
3 نکته مهم در خرید آی پی ثابت هلند به گزارش آریاپی
ساعدنیوز : با گسترش آثار تحریمی به بسیاری از فعالیت‌های حیاتی زندگی ما ایرانیان، کاربران ایرانی همواره به دنبال راه حلی اساسی برای برطرف کردن چنین مشکلاتی بوده‌اند، خرید آی پی ثابت یا VPS یکی از بهترین راه حل‌هایی است که تمامی این مشکلات را برطرف کرده است.

با گسترش آثار تحریمی به بسیاری از فعالیت های حیاتی زندگی ما ایرانیان، کاربران ایرانی همواره به دنبال راه حلی اساسی برای برطرف کردن چنین مشکلاتی بوده اند، خرید آی پی ثابت یا VPS یکی از بهترین راه حل هایی است که تمامی این مشکلات را برطرف کرده است. بسیاری از کاربران به هنگام استفاده از خدمات پرداخت بین المللی همچون افتتاح حساب پی پال یا حتی ترید ارزهای دیجیتال در بازارهای بزرگ رمزارزی همچون فارکس و بایننس از VPN استفاده می کنند و همین مسئله سبب می شود تا حساب آن ها از سوی پی پال یا بایننس مسدود گردد؛ چراکه فقط کسری از ثانیه لازم است تا به دلیل وجود اختلال در سرور VPN این پلتفرم های حساس، متوجه موقعیت مکانی اصلی شما گردند و در نتیجه اقدام به بلوکه دارایی شما نمایند! این درحالی است که به هنگام استفاده از VPS چنین مشکلاتی گریبان گیر شما نخواهد شد و از آن جایی که آی پی ثابت کشور هلند، یکی از بهترین VPSها است ما در این مطلب به گزارش آریاپی؛ مرجع خدمات پرداخت ارزی و پرداخت های بین المللی قصد داریم تا به بررسی نکات مهم در خرید آی پی ثابت هلند بپردازیم، اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با آی پی ثابت (VPS)

آی پی ثابت که با نام های مختلف سرور مجازی و VPS نیز شناخته می شود، در واقع بخش کوچکی از یک سرور اختصاصی است که این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا سیستم عامل و برنامه های خود را بر روی آن اجرا نمایند. سرورهای مجازی به دلیل کارایی های مختلفی که دارند امروزه توانسته اند توجه بسیاری از تریدرها، کسب و کارها و همچنین برنامه نویسان را به سمت خویش جذب نمایند؛ به عنوان مثال یکی از کاربردهای جالب سرورهای مجازی این است که برنامه نویسان از آن به عنوان فضایی برای تست کردن کدهای خود استفاده می کنند یا معامله گران بازار رمزارز به منظور مخفی کردن IP ایران به هنگام ترید در بازارهای بزرگ از چنین آی پی ثابتی کمک می گیرند.

از مزایای قابل توجه این سرورهای مجازی این است که با پرداخت هزینه مقرون به صرفه، آی پی سرور خود را به طور کامل به کشوری که آی پی آن را خریداری کرده اید، تغییر می دهد و این در حالی است که دیتابیس و همچنین تمام فایل های شما کاملا در امان است و سرورهای دیگر هیچ دسترسی به این فایل ها نخواهند داشت. شما می توانید از فروشگاه های معتبر ارائه کننده خدمات VPS همچون آریاپی، سرورهای مجازی کشورهای مختلفی را خریداری کنید که یکی از بهترین آن ها خرید آی پی ثابت هلند است.

خرید آی پی ثابت هلند

خرید آی پی ثابت هلند با کیفیت یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران است. اگر اهل بازی های آنلاین باشید، می دانید که آی پی ثابت هلند یکی از بهترین سرویس ها برای تغییر آی پی است. در بین کشورهای اروپایی، هلند کمترین پینگ را در حین استفاده کاربران ایرانی دارد و به همین خاطر اکثر گیمرها سرورهای کشور هلند را برای بازی انتخاب می کنند و خرید IP ثابت هلند را ترجیح می دهند. شما نیز برای راحتی می توانید سرویس آی پی ثابت هلند را انتخاب کرده و به پلتفرم های مدنظر خود دسترسی داشته باشید. هلند با ارائه کمترین پینگ و بیشترین سرعت، محبوب ترین کشور در ایران برای خرید آی پی ثابت و سرور مجازی VPS است.

هلند دارای تعداد زیادی دیتا سنتر مطمئن و معتبر است و اکثر سایت های ایرانی و خارجی بر روی سرورهای چنین شرکت هایی میزبان می شوند. با خرید آی پی ثابت هلند، دسترسی به بایننس، کوکوین و پی پال به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

تصویر

نکات بسیار مهم در انتخاب آی پی ثابت

به هنگام خرید آی پی ثابت کشور هلند توجه به چند نکته بسیار مهم است.

توجه به حوزه مورد استفاده

اولین نکته این است که باید در همان ابتدای کار تعیین نمایید که به چه منظوری اقدام به خرید VPS می کنید و متناسب با آن آی پی ثابت، کشور خاصی را انتخاب کنید؛ مثلا اگر قصد دارید در بازارهای بزرگ رمزارزی به تجارت و معامله بپردازید باید قبل از خرید VPS به سراغ لیست تحریمی بازار مدنظر خود بروید و از این مسئله اطمینان حاصل کنید کشوری که قصد خرید آی پی ثابت آن را دارید، در این لیست تحریمی نباشد. آی پی ثابت کشور هلند بهترین VPS برای ورود به چنین بازاری است؛ چراکه در لیست تحریمی هیچ یک از سرویس ها و پلتفرم های مختلف قرار ندارد.

توجه به میزان پینگ VPS

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد، توجه به پینگ کشوری که قصد خرید VPS آن را دارید نیز بسیار مهم است؛ چراکه اگر پینگ VPS شما متناسب نباشد، این مسئله سبب می شود تا اینترنت شما با افت سرعت مواجه شود و در نتیجه نتوانید از گیم یا صرافی ارز دیجیتال به درستی بهره ببرید. مسائلی که به هنگام خرید آی پی ثابت هلند، قطعا با آن مواجه نخواهید شد.

ناگفته نماند که یکی از بهترین مزیت های VPS هلند این است که برخی از صرافی های معتبر همچون بایننس، امکان فعالیت با IP هلند را بدون احراز هویت برای چنین کاربرانی فراهم کرده که چنین مزیتی برای VPS کشورهایی همچون آلمان و فرانسه وجود ندارد.

اعتبار فروشگاه فروشنده IP ثابت هلند

نکته بسیار مهم دیگر در این زمینه، خرید آی پی ثابت هلند از یک فروشگاه خدمات رسان آی پی ثابت معتبر است؛ چراکه با توجه به اهمیت استفاده از VPS برای کاربران ایرانی، بسیاری از افراد کلاهبردار و سودجو به سمت چنین فعالیتی روی آورده اند. در نتیجه به هنگام خرید آی پی ثابت حتما به نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه های معتبری همچون آریاپی توجه کنید و از چنین مجموعه هایی VPS معتبر خود را خریداری نمائید.

خرید آی پی ثابت از آریاپی

آریاپی به عنوان یکی از بهترین سایت های فروشنده آی پی ثابت، سرویس های آی پی ثابت اکثر کشورهای اروپایی و سایر لوکیشن ها را ارائه می کند. با خرید آی پی ثابت هلند از آریاپی می توانید به راحتی به سایت ها و پلتفرم های مد نظر خود دسترسی پیدا کنید. آریاپی خدمات خود را با کم ترین قیمت برای کاربران ارائه می کند. تحویل سرویس ها نیز در کم ترین زمان انجام خواهد شد. در صورتی که در هر بخش از فرآیند انتخاب یا خرید دچار تردید یا مشکل شدید، می توانید از پشتیبانی حرفه ای و مجرب آریاپی استفاده کنید.

بهترین روش خرید آی پی ثابت هلند

آی پی ثابت هلند همواره به دلیل میزان پینگ پایین و مزایای بسیار زیاد آن، مورد توجه کاربران ایرانی بوده است تا با کمک آن بتوانند در صرافی های ارز دیجیتال معتبر، گیم ها و همچنین پلتفرم های پرداخت بین المللی مثل پی پال فعالیت نمایند؛ اما قیمت بالای برخی از این VPSها به عنوان مانعی اساسی برای چنین کاری محسوب می شود و مجموعه آریاپی با ارائه VPS کشورهای مختلف من جمله هلند توانسته این مشکل را حل کند و آی پی ثابت هلند را با بهترین قیمت در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد؛ بنابراین، اگر قصد خرید آی پی ثابت هلند یا هر کشور خاص دیگری را دارید، حتما به مجموعه معتبر آریاپی؛ مرجع خدمات پرداخت ارزی و پرداخت های بین المللی به آدرس https://ariapay.io/ سری بزنید.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (459 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (314 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (213 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (123 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (31 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (10 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (8 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (7 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر)
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند