دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

3 نوه مشهور مشاهیری نابغه‌ای که شهرت جهانی دارند/ از نوه مهندس انیشتن تا نوه دلقک چارلی چاپلین+عکس 

پنجشنبه، 05 مهر 1403
کد خبر: 410276
ساعدنیوز: فرزندان هنرپیشه‌ها، نویسندگان و سیاستمداران برجسته غالباً راه آن‌ها را دنبال می‌کنند. اما نوه‌ها چطور؟ معلوم می‌شود که آن‌ها نیز کم و بیش همین کار را می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، الگوپذیری یکی از اصول همیشگی خانواده‌ها است و فرزندان به نسبت، بیشتر از والدینشان الگوپذیری دارند. هرچند این روند با بزرگ‌تر شدن فرزند می‌تواند به دیگر الگو‌های موجود در جامعه گسترش یابد.

فرزندان هنرپیشه ها، نویسندگان و سیاستمداران برجسته غالباً راه آن‌ها را دنبال می‌کنند. اما نوه‌ها چطور؟ معلوم می‌شود که آن‌ها نیز کم و بیش همین کار را می‌کنند. آیا نوه افراد مشهور به اندازه مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هایشان خوش قیافه، با استعداد و الهام‌بخش هستند؟

«برنهارد سزار انیشتین»، نوه «آلبرت اینشتین»

آلبرت انیشتین یکی از مشهورترین بنیانگذاران فیزیک نظری مدرن است. نوه او برنهارد سزار تصمیم گرفت که راه پدربزرگش را دنبال کند: او فیزیک کوانتوم خواند و موسیقی را نیز دوست دارد.

او با شرکت‌های مهندسی آمریکا کار می‌کند و دستگاه‌های دید در شب را توسعه داده و در حال حاضر نیز روی فن آوری‌های لیزر پژوهش می‌کند.

«جیمز تیِری»، نوه «چارلی چاپلین»

چارلی چاپلین 4 بار ازدواج کرد و 12 فرزند از زنان مختلف داشت. «جیمز تیری» نوه چارلی، هنرپیشه و مجری سیرک است.او شرکت تئاتر خودش با نام «La Compagnie du Hanneton» را دارد که تئاتر و اجرای سنتی سیرک را با هم ترکیب می‌کند.

نیکلاس سوامس»، نوه «وینستون چرچیل» یکی از مشهورترین چهره‌های دنیای سیاست

«سر وینستون لئونارد اسپنسر چرچیل» نخست وزیر انگلستان، سیاستمدار، روزنامه نگار، نویسنده و برنده جایزه نوبل ادبیات بود. طبق نظرسنجی انجام شده در سال 2002، وی به عنوان برجسته‌ترین فرد در تاریخ پادشاهی انگلستان شناخته می‌شود.«نیکلاس سوامس» نوه چرچیل، سیاستمدار حزب محافظه کار انگلیس و یکی از مدیران یک شرکت نظامی خصوصی است.

  برچسب ها: نوه مشاهیر

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) استایل هنرمندانه شیلا خداداد در مراسم رونمایی از کتابش با مانتوی فوق العاده زیبا و مجلسیِ دارای کالی‌گرافی یک شعر از مولانا / مرده بدم زنده شدم ...
خلاقیت خنده دار اُوستا بَنّا در مقاوم سازی خانه اش با تیر برق به جای ستون/ تن همه مهندسا رو به لرزه انداخت +فیلم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
کتک کاری و کشتی گرفتن بامزه و خنده دار جوجه خروس سمج با یک توله سگ!+ ویدئو
(ویدیو) ماجرای عجیب سرقت کیف پریناز ایزدیار از زبان خودش
سعید معروف: خانمی که با بنر اومده بود سالن خواستگارم نبود این خانوم 70 سالشه ، خدا رو شکر هرکسی منو از 100 متری میبینه در میره
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چهره خندان و حال خوش بازیگران زن در قایق سواری بر روی آب‌های زیبای ایران؛ از سانیا سالاری و نرگس محمدی تا بهاره رهنما به همراه حاجی، همسر سابقش+عکس
رونمایی شاهرخ استخری از دفتر کارش در بلژیک برای اولین بار+عکس/ من عاشق محیطش شدم😍