3 روش برای پروتز لب بدون عمل جراحی

  چهارشنبه، 27 فروردین 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
3 روش برای پروتز لب بدون عمل جراحی
امروزه تقویت و بازسازی لب به نظر بسیار ساده و ایمن است. با استفاده از روش های خانگی می توانید به آسانی و بی دردسر، مناسب ترین حجم و شکل را به لب ها بیفزایید.

تقویت لب ها، یک روش زیبایی است که می تواند شما را زیباتر کند. در این مطلب می خواهیم روش های خانگی برجسته کردن لب را توضیح دهیم. لب ها نماد زنانگی مطلق در چهره زن به شمار می روند. بسیاری از زنان دوست دارند که لب هایی برجسته داشته باشند که معمولا به اشتباه با استفاده از رژ لب روی پوست بالای لب، این کار را انجام می دهند. نتیجه، یک تصویر بسیار ناامید کننده است. خوشبختانه یک سری راه حل خانگی و ماسک طبیعی برای بزرگ شدن لب وجود دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

یکی از روشهای برجستگی دائمی لب استفاده از لیوان است. واقعاً به سادگی می توانید به کمک لیوان لب خود را برجسته کنید. این دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید و حتما برای موفقیت بخش نکات را نیز بخوانید. به یاد داشته باشید که انجام زیاد این کار خوب نیست. اگر بیش از حد از آن استفاده کردید ، لب شما آسیب خواهد دید. توصیه می کنیم به آرامی شورع کنید. برای بزرگ کردن لب با لیوان این دستور العمل هفته به هفته را اجرا کنید:

پروتز لب با لیوان – هفته اول

  • موارد زیر را دو بار در روز انجام دهید:
  • یک لیوان شیشه ای کوچک از کابینت بگیرید.
  • مقادیر زیادی رژ لب ، بوم لب و یا مرطوب کننده های مشابه لب را روی لب های خود بمالید.
  • دهانه لیوان را محکم روی لب های خود بگذارید، سپس به آرامی هوا را از لیوان بکشید تا احساس مکش ملایم کنید.
  • لبها را ببندید به صورتی که بتوانید شیشه را روی دهان خود محکم نگه دارید و مکش آن را حفظ کنید.
  • لیوان را حداکثر دو ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید.
  • هر روز مراحل یک تا چهار را روزی یک بار تکرار کنید.

در این هفته اول، برجستگی بسیار کم و موقتی خواهید دید. باید صبر کنید و این راهکار را ادامه دهید.

پروتز لب با لیوان – هفته دوم

مراحل برجستگی لب با لیوان در هفته دوم مشابه هفته اول است. مراحل هفته اول را تکرار کنید ، اما این کار را دو تا سه بار در روز تکرار کنید. هر بار کمی افزایش مکش داشته باشید و زمان نگه داشتن را به پنج ثانیه افزایش دهید.

پروتز لب با لیوان – هفته سوم به بعد

برای پروتز لب با لیوان، مکش، زمان نگه داشتن و فرکانس را به تدریج طی چند هفته آینده افزایش دهید ، تا زمانی که لبهای شما به حد دلخواهتان پروتز شده باشد.

نکات مهم در مورد بزرگ کردن لب با لیوان

در اینجا چند نکته برای طی کردن موفقیت آمیز مراحل بزرگ کردن لب با لیوان آورده شده است:

  • هفته به هفته بروید. بیشتر بهتر نیست. من این را تکرار می کنم: بیشتر بهتر نیست. اگر بیش از حد مکش می کنید ، بیش از حد طولانی نگه دارید ، یا این کار را بارها انجام می دهید ، حدس بزنید چه می شود؟ لبهای شما کبود و زشت خواهد شد. هفته های اول مهم هستند. شروع آرام اجازه می دهد تا بافت های موجود در لب و اطراف دهان شما به مکش عادت کند.
  • این کار را آهسته انجام دهید. با لبهای خود مهربان باشید. به خود کبودی زشتی ندهید. با افزایش تدریجی مکش ، زمان نگه داشتن و فرکانس در طی چند هفته ، لب های پرحجم و زیبایی خواهید داشت.
  • فراموش نکنید که قبل از گذاشتن لیوان روی لب، از بوم لب، رژ مرطوب کننده یا کرم مرطوب کننده استفاده کنید. بهتر است هر روز و در تمام اوقات از آن استفاده کنید (حتی درست قبل از خواب!) چراکه پوست روی لبهای شما ظریف و مستعد خشکی است. طی این پروسه لب های خود را مرطوب نگه دارید و با بوم لب آبرسانی مناسب را انجام دهید.
  • تمام فعالیت های شیشه ای شلیک شده را قطع کنید:

هشدار

اگر شاهد هر کدام از موارد زیر بودید برجستگی لب با لیوان را ادامه ندهید:

  • لب های شما خشک ، لایه لایه یا ترک خورده شوند.
  • دچار کبودی یا آسیب دیدگی لب می شوید.
  • احساس درد کنید.

دارچین

دارچین دارای خواص احیا کننده و تحریک کننده است ،که لب ها را نرم تر می کند و باعث افزایش جریان خون نیز می شود و اینکه افزایش جریان خون باعث می شود که لب ها پر تر شوند. اگر لب های نازک دارید و می خواهید که بدون صرف هزینه زیاد و عملهای زیبایی آنرا تغییر دهید،

فواید دارچین برای برجسته کردن لبها

  • روغن های ضروری که از برجسته ترین آنها:سینامالدئید، کومینالدئید، فنول،اوژنول و هیدروکربن بی رنگ می باشند. این روغن ها مسئول عطر و طعم دارچین هستند.
  • همچنین دارای اسیدهای چرب،مانند آسکوربیک و پالمیتیک هستند.
  • mucilage:یک نوع فیبر محلول است که دارای خواص عالی برای گوارش و هضم می باشد.
  • موادمعدنی:کلسیم،روی،مس،فسفر،آهن و منگنز،پتاسیم و نیکل.
  • ویتامین ها،به طور عمده دارای ویتامین c ،نیاسین و تیامین است.

چگونه با استفاده از دارچین و روغن نارگیل لب ها را برجسته کنیم:

دارچین ادویه ای است که می تواند برای چند ساعت حجم لب را افزایش دهد. این توانایی بعلت تحریک پذیری است که در دهان ما اتفاق می افتد بنابراین،در کنار مصرف دارچین،باید از روغن نارگیل نیز استفاده کرد که هم اثر تحریک پذیری دارچین را کاهش دهد و هم باعث مرطوب شدن لب می شود. برای از بین بردن مابقی دارچین ،لب ها را بشویید.فراموش نکنید که برای اولین بار این مخلوط را بر روی دستتان تست کنید، تا مطمئن شوید که به این مخلوط واکنش آلرژیک ندارید.

بزرگ کردن لب ها با دارچین

دارچین و وازلین :

ترفند بعدی که لب های شما را پر تر میکند، مخلوط دارچین با مقداری وازلین یا بلسان لب می باشد. وازلین، یک ماده ای است که دارای خواص مرطوب کنندگی و تسکین دهنده میباشد و سوزش و تحریک پذیری ناشی از دارچین را کاهش میدهد پس با استفاده از این ترکیب،لب های خود را بزرگتر کنید.

طرز تهیه :

یک قاشق پر از پودر دارچین را با مقداری وازلین ترکیب کنید.اگر وازلین ندارید میتوانید این ترکیب را با کره کاکائو تهیه کنید، زیرا اثرات مشابه دارند. حالا ترکیب را روی لب هایتان بمالید و به صورت دورانی کوچک ماساژ دهید، تا زمانی که جریان خون آن قسمت فعال شود،و بعد از 10 دقیقه آن را بشویید. این درمان خانگی را بین 1 یا 2 بار در هفته استفاده کنید.

دارچین و فلفل:

این ترکیب از مخلوط دارچین با فلفل سیاه و روغن زیتون بدست میاید ؛ فلفل سیاه نیز مانند دارچین، دارای خواص تحریبک کننده ای است که گردش خون را،در ناحیه مورد نظر فعال میکند و منجر به بزرگتر شدن لب ها میشود. ما از روغن زیتون برای خواص مرطوب کنندگی فوق العاده آن استفاده میکنیم، که تحریک پذیری احتمالی ناشی از مصرف دارچین و فلفل را کاهش میدهد.

آماده سازی و کاربرد:

در یک کاسه، نصف قاشق فلفل سیاه ،نصف قاشق دارچین،و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را ترکیب کنید. با استفاده از یک مسواک این مخلوط را بر روی لب ها اعمال کنید و به آرامی برای چند دقیقه ماساژ دهید. این ترکیب را زمانی که احساس میکنید ، لب ها کمی متورم شده اند ،با مقداری آب گرم پاک کنید تا لب ها کاملا تمیز شوند. توصیه میشود که قبل از استفاده از این ترفند زیبایی مطمئن شوید که هیچ نوع حساسیتی به این مواد ذکر شده ندارید ؛ برای ایجاد این اطمینان میتوانید کمی از مخلوط را ابتدا به دست خود اعمال کنید و بررسی کنید که آیا واکنش منفی روی بدن شما دارد یا خیر.

فلفل

استفاده از اسانس فلفل قرمز راه موثری در برجسته کردن لب است. کمی از اسانس فلفل را با نرم کننده لب مخلوط کرده و بر سطح لب ها بمالید. نتیجه، راضی کننده است.


2 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

بازدیدکننده
4 سال پیش

میخوام لبم کوچک کنم زیادم بزرک نیست می تواتید کمکم کنید بدونه عمل کوچکش کنم
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (660 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (95 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (11 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
ویدیو/ خلاقیت محشر یک هنرمند در ساخت خانۀ ویلایی لوکس با چوب بستنی و صمغ درخت برای سنجاب درختی
تغییر نادرست و اشتباه فامیلیِ رئیس جمهور منتخب!
(عکس) تعجب نکنید اینجا مانور زلزله نیست؛ والدین هندی در حال تقلب رساندن هستند!
ویدئو/ کشف بزرگترین گنجینۀ ظروف عتیقه از "تخت‌جمشید" هنگام حفاری چاه خاکستری
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان