دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

38 ایده خلاقانه برای احیای وسایل دور ریختنی / آموزش ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی + ویدیو جذاب و دیدنی 

شنبه، 05 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید ویدیویی از 38 ایده خلاقانه برای احیای وسایل دور ریختنی و ساخت کاردستی را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس ویدیو ساعدنیوز، با گسترش دنیای تکنولوژی و افزایش تعداد و تنوع بازی‌های کامپیوتری و سرگرمی‌های دنیای مجازی، همچنین همبازی نداشتن کودکان در خانه‌های آپارتمانی بسیاری از خانواده‌ها اوقات فراغت کودکان خود را با این ابزارها پر می‌کنند. این عمل علاوه بر آنکه تاثیرات مخرب زیادی بر رشد و ذهن کودکان دارد، آن‌ها را از مهارت‌های دست‌ورزی دور کرده است که در نتیجه خلاقیت و تمرکز کودکان نیز در پی آن کاهش می‌یابد. در این مطلب درباره اثرات آشتی با درست کردن کاردستی به عنوان یک مهارت ساده اما پر اهمیت صحبت می‌کنیم.

کاردستی یک بستر عالی برای کودکان به وجود می‌آورد تا بتوانند هیجانات مختلف را تجربه کنند که تاکنون درکی از آن‌ها نداشته‌اند. کودک با ساخت کاردستی کم‌کم اعتماد‌به‌نفس قرار گرفتن را در جامعه پیدا می‌کند و در نتیجه می‌تواند با انسان‌های محیط اطراف ارتباط برقرار کند تا به یک فرد اجتماعی تبدیل شود. همچنین پس از ساخت کاردستی کودک منتظر عکس‌العمل اطرافیان است و این عمل تعامل اجتماعی او را بالا می‌برد.

همه خانواده‌ها دوست دارند کودکانی خلاق، شاد و باهوش داشته باشند اما نمی‌دانند از چه روشی استفاده کنند تا تاثیر بیشتری بگیرند. خوب است بدانیم، کاردستی یک همراه بسیار مفید در این مسیر بوده و نقش آن تنها سرگرم کردن نیست بلکه کودکان با بازی، شبیه‌سازی، نقاشی، تفکر در روند ساخت و در مجموع کاردستی درست کردن می‌آموزند تا با روشی خلاقانه و با چاشنی سرگرمی، آموزش را سریع‌تر و بهتر به سرانجام برسانند. کاردستی فواید بسیار زیادی روی کودک شما می‌گذارد. تقویت نیم کره چپ و راست مغز او و افزایش میزان یادگیری تنها بخشی از تاثیرات کاردستی بر کیفیت زندگی آینده آن‌ها است.

شما در این مطلب می‌توانید 38 ایده خلاقانه برای احیای وسایل دور ریختنی و ساخت کاردستی را مشاهده کنید.

برای مشاهده تصاویر و ویدیوهای بیشتر درباره خلاقیت با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه