دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

4 بازیگر فوت شده‌یِ سریال خانه به دوش پس از پایان فیلمبرداری+عکس/ روحشون شاد و یادشون گرامی 

جمعه، 10 فروردین 1403
کد خبر: 381622
ساعدنیوز: اسامی و تصاویر بازیگران فوت شده سریال خانه به دوش را مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سریال خاطره انگیز خانه به دوش که سالها پیش به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین سریال ماه رمضان شناخته شد، این روزها با بازپخشش از شبکه آی فیلم، ما را به آن روزها برده و خاطرات خوش تماشای این سریال در آن دوران را زنده کرده است.

در این سریال پربیننده هنرمندانی ایفای نقش نموده اند که متاسفانه دیگر در میان ما نیستند و تنها از آنها خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن هنردوستان به یادگارمانده است. در این بخش به معرفی بازیگران فوت شده خانه به دوش پرداخته ایم که کنار هنرمندانی چون مریم امیرجلالی، رضا عطاران، حمید لولایی و علی صادقی و…به ایفای نقش پرداخته بودند.

سعید نورالهی

بازیگران سریال خانه به دوش، سعید نورالهی کلیان، بازیگر نقش حاجی صاحب کفاشی در سریال خانه به دوش، در تاریخ 1 فروردین 1330 متولد شد و ششمین روز اردیبهشت ماه سال 1398 به دلیل عارضه سکته مغزی درگذشت و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. نورالهی سال 1365 وارد دنیای بازیگری شد و با حضور در فیلم های سینمایی مارمولک، لیلی با من است و سریال تلویزیونی خانه به دوش بیش از پیش شناخته شد.

پروین میکده

نقش زیبا، خدمتکار خانه اصلان در سریال خانه به دوش که یکی از شخصیت های دوست داشتنی و بامزه سریال بود را مرحومه پروین میکده بازی میکرد. پروین میکده متولد تاریخ 5 اسفند 1314 بود که در روز 19 اسفند 1392 به دلیل سرطان کبد دار فانی را وداع گفت. از مهمترین فیلم های زنده یاد پروین میکده می توان به آثاری همچون سریال های تلویزیونی داستان یک شهر،‌ خانه به دوش، مدرسه مادربزرگ‌ها، خانه به خانه و دردسر طلایی اشاره کرد.

سید جلال طباطبایی

بازیگران سریال خانه به دوش، سید جلال طباطبایی که در سال 1383 در سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران، نقش سبزی فروش را بازی کرده بود، 22 تیر ماه 99 در سن 70 سالگی دار فانی را وداع گفت. وی با ایفای نقش در شب های برره، متهم گریخت، خانه به دوش، ترش و شیرین و… خاطره ای به یاد ماندنی را در ذهن هنردوستان به یادگار گذاشت.

محمود بهرامی

محمود بهرامی که متولد 1316 خورشیدی در شهر تویسرکان بود. آغاز فعالیت هنری وی از سال 1334 با قصه‌نویسی در نشریات مختلف بود. بهرامی بازیگری در سینما را از سال 1350 شروع کرد. یکی از نخستین تجربه‌های سینمایی او بازی در فیلم خواستگار (علی حاتمی 1351) بود.

محمود بهرامی سابقه پیوند کلیه و از این بابت ناراحتی داشت. او به خاطر عفونت ریه سه هفته در بخش‌های عمومی بیمارستان شهید لبافی‌نژاد و ده روز نیز در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری شد. وی به دلیل عفونت ریوی در سه‌شنبه 15 تیر 1389 در بیمارستان لبافی‌نژاد تهران در 73 سالگی درگذشت. مراسم تشییع پیکر این هنرمند پنج‌شنبه 17 تیر از ساختمان شماره 2 خانه سینما به سمت قطعه هنرمندان برگزار شد. بهرامی در قطعه 88 (قطعه هنرمندان بهشت زهرا) به خاک سپرده شد.


6 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
هزینه چاپ یک کتاب
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!