دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

4 ترفند طلایی برای جلوگیری از ماسیدن کرم پودر +عکس/خانم ها با دقت بخوانید 

پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403
کد خبر: 388925
ساعد نیوز: یکی از مشکلاتی که بیشتر خانم ها دارند، ماسیده شدن کرم پودر بر روی صورت است. وقتی کرم پودر بر روی پوست صورت ماسیده می شود، دون دون و تیکه تیکه شده به نظر می رسد. همین عامل باعث می شود که آرایش شما خراب شود و ظاهر صورت ناپسند به نظر برسد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از برترین ها، یکی از مشکلاتی که بیشتر خانم ها دارند، ماسیده شدن کرم پودر بر روی صورت است. وقتی کرم پودر بر روی پوست صورت ماسیده می شود، دون دون و تیکه تیکه شده به نظر می رسد. همین عامل باعث می شود که آرایش شما خراب شود و ظاهر صورت ناپسند به نظر برسد. نکته دیگر این است که سعی کنید کرم پودر خود را به بهترین نحو ممکن انتخاب کنید. سعی کنید کرم پودر ارزان قیمت و بدون مارک معتبر را تهیه نکنید. البته هر گرانی به معنای خوب و عالی بودن نیست. اما می توانید از فروشگاه های معتبر یک کرم پودر مناسب پوست خود تهیه کنید. در ادامه با 4 ترفند که به خوب خوابیدن کرم بر روی پوست صورت تاثیر گذار است، آشنا خواهید شد.

1. اسکراب کردن یا لایه برداری پوست صورت

بهتر است برای جلوگیری از ماسیده شدن کرم پودر اول از همه به لایه برداری کردن پوست صورت خود بپردازید. در این حالت بهتر است از لایه بردار های طبیعی یا شیمیایی استفاده کنید. برای پوست چرب تا سه بار در هفته و برای پوست های خشک یک بار در هفته می توانید از اسکراب استفاده کنید. اگر پوست صورتتان حساس است برای لایه برداری کردن با پزشک متخصص زیبایی مشورت کنید.

2. استفاده از کرم مرطوب کننده

قبل از میکاپ حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. کرم مرطوب کننده کمک می کند سطح پوست هیدراته شده و مانع از خشکی پوست صورت شود. البته دقت کنید که کرم مرطوب کننده پوست خود را تهیه کنید. در این مرحله بعد از زدن کرم مرطوب کننده، باید یک ربع اجازه دهید تا خوب جذب پوست شود.

3. استفاده از پرایمر

نکته بعدی استفاه از پرایمر است تا بتواند منافذ پوست را به خوبی جمع کند. بهتر است یک پرایمر مخملی انتخاب کنید تا بتواند پوست شما را یک دست و جذاب نشان دهد. از طرفی هم پرایمرهای رنگی، پوستتان را تنظیم رنگ کرده و شفاف می کند. بهتر است اجازه دهید که پرایمر پوستتان را کاور کند و تا بیست دقیقه به آن اجازه استراحت دهید.

4. ترکیب فیکساتور و کرم پودر

برای این که کرم پودر به خوبی بر روی پوست صورت بخوابد، باید کرم پودر را با پودر فیکس یا حتی فیکساتورها به خوبی ترکیب کنید. با ترکگیب این دوتا دیگر کرم پودر کمرنگ یا خط خطی نمی شود. از طرفی میزان ریزش آن کمتر خواهد بود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 03 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عاشقانه های محمد صلاح و همسرش؛ ابرستاره فوتبال با سر کچل جذاب تر شد
(ویدئو) تعریف تازه عروس سینمای ایران، شیدا خلیق از ظاهر همسرش، کیوان ساکت اف، در برنامه "شب آهنگی"/ حامد غش کرد از خنده😂
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
دستبندهای اسپرت دخترانه ؛ دختر خانم های جوان برای انتخاب دستبند ببینند
فرنوش شیخی ، جذاب ترین دختر والیبال بانوان ایران با همسرش کاوه رضایی بازیکن سپاهان +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ درختان انسان‌نمایی که به سمت خورشید می‌روند/ نخل "سوکراتی اِگزورهیزا" تنها درخت جهان که حرکت می‌کند
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند میز غذاخوری نسرین مقانلو برای مهمانان جشن تولد 56 سالگی اش/ دیزاین بینظیر میز دسر و میوه، همچنین کیک سه طبقه شیک و مینیمالشون رو نمیشه نادیده گرفت👌