4 ویژگی دستبند چرم طبیعی

  دوشنبه، 23 تیر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
4 ویژگی دستبند چرم طبیعی
یکی از ویژگی های مهم چرم طبیعی، بوی خاص آن است. این در حالی است که بوی چرم مصنوعی اصلا مناسب نیست و ممکن است حساسیت زا نیز باشد. بسیاری از محققان بر این باورند که استشمام بوی چرم طبیعی می تواند از بروز برخی بیماری ها جلوگیری کند. همچنین بوی خاص این نوع چرم باعث خاص تر شدن فردی می شود که محصولی از چرم طبیعی با خود به همراه دارد.

در سال های اخیر دستبندهای چرمی بین آقایان و مخصوصا پسرهای جوان ایرانی بسیار طرفدار پیدا کرد طوری که بیشتر آن ها یک دستبند چرم دارند. مدل های مختلفی برای دستبندهای چرمی پسرانه وجود دارد که انواع دست دوز, پلاک اسم, پلاک طلا و ... دارند.دستبندهای چرم با پلاک اسم مانند تصویر زیر هستند و اسم افراد روی آن ها وصل شده است, برخی از آقایان به جای اسم خودشان دستبندهای چرم که اسم خدا روی آن ها وجود دارد را انتخاب میکنند.

دستبندهای چرم مردانه در انواع پهن و باریک وجود دارند که دستبندهای پهن برای آقایانی که مچ دست بزرگی دارند مناسب هستند و دستبندهای باریک برای افرادی که مچ دست باریکی دارند گزینه مناسبی هستند.دستبندهای چرم هم برای استایل های اسپرت مناسب هستند و هم استایل های رسمی پس آقایان با هر استایلی میتوانند از این دستبندها استفاده کنند

دستبند چرمی اگر با استفاده ازچرم طبیعیساخته شود، می تواند حس خوشایند طبیعت را برای شما به ارمغان بیاورد. بوی یک دستبند چرم طبیعی شما را به اعماق طبیعت فرو می برد و در دشتزارهای زیبا غوطه ور می سازد.به نظر می رسد دستبندهای چرمی اگر از نوع طبیعی باشند، خواص فوق العاده ای برای بدن انسان دارند. شما با بستندستبند چرمینبض طبیعت را به دستان خود می بندید. طبق تحقیقات به عمل آمده پوشیدن منسوجات چرمی مثل دستبند، جریان خون را در بدن انسان تنظیم می کند.استفاده از دستبند چرمی علاوه بر ویژگی هایی که گفته شد، نوعی آشتی با طبیعت است. استفاده از این نوع اکسسوری به جای اکسسوری های پلاستیکی که به هیچ عنوان جذب طبیعت نمی شوند، خود کمکی بزرگ به جریان یافتن حیات در طبیعت خداوندی است.

ویژگی اول: بوی چرم طبیعی

یکی از ویژگی های مهم چرم طبیعی، بوی خاص آن است. این در حالی است که بوی چرم مصنوعی اصلا مناسب نیست و ممکن است حساسیت زا نیز باشد. بسیاری از محققان بر این باورند که استشمام بوی چرم طبیعی می تواند از بروز برخی بیماری ها جلوگیری کند. همچنین بوی خاص این نوع چرم باعث خاص تر شدن فردی می شود که محصولی از چرم طبیعی با خود به همراه دارد.

این ویژگی ها در دستبند چرم طبیعی بیشتر نمایان می شود. وقتی دست خود را بالا و پایین می برید، بوی چرم طبیعی را در فضا پراکنده می کنید و می توانید از خواص بوی چرم حیوان استفاده کنید. مطمئنا خود و اطرافیانتان از بوی فوق العاده چرم طبیعی لذت خواهید برد.

ویژگی دوم: خواص پوستی چرم طبیعی

وقتی از چرم طبیعی به عنوان دستبند استفاده می کنید، یعنی قرار است به طور مداوم این نوع چرم با پوست شما در ارتباط باشد. خوشبختانه علم امروزی توانسته ثابت کند که تماس چرم طبیعی با پوست انسان تا چه میزان برای بدن مفید است. چرم طبیعی باعث بهبود عملکرد گردش خون می شود و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد برای استفاده از دستبند چرم طبیعی اصرار داشته باشند.

ویژگی سوم: مقاومت بالا

از ویژگی های مهم چرم هایی که از پوست حیوانات مختلف مثل بز، گوساله، کروکودیل و... به دست می آیند، مقاومت بسیار زیاد آن ها است. به ویژه وقتی قرار است از این ماده اولیه در ساخت دستبند چرمی استفاده شود، اهمیت مقاومت آن در برابر حرارت یا کشش و سایش بیشتر می شود. به ویژه اگر قرار باشد دستبند چرمی با پلاک طلا نیز تزئین گردد، دوام و ماندگاری دستبند در درجه بالایی از اهمیت قرار می گیرد. ناگفته پیداست که مقاومت چرم طبیعی تا چه میزان از چرم مصنوعی بیشتر است.چرم طبیعی در برابر ضربه مقاوم است. شاید جالب باشد بدانید که برخی از تحقیقات نشان می دهد که بهتر است در ورزش های رزمی از دستبند چرمی عریض برای پوشش مچ دست استفاده شود تا ضربه کمتری به دست وارد گردد. علاوه بر این دستبند چرم طبیعی در برابر حرارت مقاوم است و می توانید در مکان هایی که حرارت زیادی وجود دارد نیز از این دستبندها استفاده کنید. البته بهتر است دستبند شما ساده و بدون دوخت باشد.علاوه بر موارد گفته شده، چرم طبیعی در برابر سایش و کشش نیز مقاوم است و به همین علت می توانید با خیال راحت دستبندهای چرمی زیبا و جذاب را برای شیک تر شدن تیپ خود مورد استفاده قرار دهید و نگران آسیب های احتمالی نباشید.

ویژگی چهارم: تنفس پذیری

چرم، قسمتی از یک موجود زنده است. به همین علت همانند گذشته خود، امکان تنفس پذیری دارد. شاید به همین علت است که از چرم طبیعی برای ساخت دستکش استفاده می شود. به همین صورت، خاصیت تنفس پذیری چرم کمک می کند تا دستبند چرمی شما محلی برای تجمع آلودگی ها نشده و مشکلی بابت تعریق زیاد در محل بستن دستبند نیز احساس نشود.

دقت داشته باشید که چرم مصنوعی به هیچ وجه این ویژگی را ندارد. یکی از دلایلی که دستبند چرم مصنوعی باعث حساسیت های پوستی در بدن انسان می شود، همین ویژگی عدم تنفس پذیری است. چرم مصنوعی توسط انسان ساخته شده و به همین علت هیچ راه نفوذی در آن وجود ندارد.

خرید دستبند چرمی

خرید دستبند چرمینیاز به توجه به نکاتی دارد که بهتر است قبل از خرید در رابطه با آنها اطلاعات داشته باشید. شما باید در هنگامخرید دستبند چرمی، به طبیعی یا مصنوعی بودن چرم آن توجه ویژه داشته باشید. همین موضوع ساده در قیمت دستبند چرمی بسیار تأثیرگذار است و می تواند تفاوت های بسیار زیادی را ایجاد کند.

سعی کنید به هیچ عنوان از دستفروش ها یا مغازه های غیر معتبر، دستبند چرمی نخرید. این دسته از فروشگاه ها عموماً دستبندهای باکیفیتی را ارائه نمی کنند. قطعاً دستبند چرمی خریداری شده از یک فروشگاه معتبر می تواند هم شیک تر و هم باکیفیت تر باشد. فروشگاه های معتبر ارائه دهنده انواع دستبند چرمی اطلاعات کامل و دقیقی از دستبند را در اختیار شما قرار می دهند تا با دیدی باز نسبت به خرید آن اقدام کنید.

دستبند چرمییکی از بهترین اکسسوری هایی است که هم بانوان و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. اگر در خرید دستبند چرمی دقت لازم را انجام دهید، از فروشگاه های معتبر خرید کنید و سلیقه کافی را برای به کارگیری از آن خرج نمایید، دستبند چرمی می تواند به شما در ایجاد یک تیپ شیک و باکلاس کمک کند. سعی کنید برای خرید دستبند دقت کنید و به فکر تیپی که قرار است با آن دستبند را بپوشید نیز باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان