دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / استخدامی /

۴۳ قهرمان ورزشی، در وزارت ورزش استخدام خواهند شد. 

پنجشنبه، 27 مهر 1396
کد خبر: 173
ساعد نیوز: بر اساس آخرین خبر اعلام شده از سوی بهروز منتقمی، مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، استخدام 43 نفر از قهرمانان ورزش کشور در وزارت ورزش و جوانان در دست اقدام است.

به گزارش ساعد نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان در خصوص اجرایی شدن آئین نامه جذب و استخدام قهرمانان ورزشی در دستگاه های دولتی، ۴۳ قهرمان ورزشی، در آستانه استخدام در ادارات کل ورزش و جوانان استان ها قرار دارند و همچنین مراحل اداری برای ورود 90 قهرمان ورزشی در دیگر دستگاه های اجرایی کشور در حال انجام است.

در سال ۱۳۹۵ اسحاق جهانگیری، آیین نامه استخدام قهرمانان را  برای اجرا ابلاغ کرد. فرآیند جذب قهرمانان ورزشی که جهت استخدام به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و سایر دستگاه های اجرایی معرفی شده اند بیش از یک سال است که آغاز شده است.

پس از آن در شهریور ماه سال 1395 رحمت الله قلی پور مدیرکل وقت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، موضوع بکارگیری ورزشکاران حرفه ای پس از دوران ورزشکاری و همچنین قهرمانان ملی به تصویب رسیده برای اجرا به دستگاه های مختلف دولتی ابلاغ شده است. بر اساس این قانون هر یک از ورزشکاران المپیکی جهانی ، آسیایی و ملی که در آوردگاه های مختلف موفق به کسب مدال شده اند بدون انجام هر گونه آزمون جذب ادارات دولتی می شوند.

بهادر مولایی، جابر صادق زاده، سوسن حاجی پورگلی، سید مهدی پانزوان، مهسا جاور، شاهو ناصری، علی مظاهری، ذبیح الله پورشیب، علیرضا نصر آزادانی و میثم مصطفی جوکار از قهرمانان بنام کشورمان هستند که نام آن ها در لیست جذب وزارت ورزش و جوانان دیده می شود.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
کریم
7 سال پیش

خبر خوبی است- انشاله
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل سابمیت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟