دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

5 تکنیک مهم در بازی جذاب فیفا 24 که حتما باید بدونی 

چهارشنبه، 20 دی 1402
بازی فیفا 24 یکی از جدید ترین نسخه های سری محبوب و دوست داشتنی فیفا محسوب می‌شود.در ادامه این مطلب قصد دارم تا شما را با برخی از مهم ترین تکنیک ها و ترفند های بازی EA Sports FC 24 آشنا کنم تا بتوانید با استفاده از این تکنیک، سریع تر و راحت تر حریفان خود را شکست دهید. 

بازی فیفا 24 یکی از جدید ترین نسخه های سری محبوب و دوست داشتنی فیفا محسوب می‌شود. البته گیم پلی این بازی مثل نسخه های قبلی بوده و تغییر زیادی نداشته است.! بازی EA Sports FC 24 به عنوان بهترین بازی شبیه ساز مسابقات فوتبال در بازار شناخته می‌شود که می‌تواند تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر قبلا سری بازی های فیفا را تجربه کرده باشید، قطعا بازی فیفا 24 برای شما حس و حالی آشنا خواهد داشت. با این حال برخی از نکات و تکنیک هایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا تبدیل به یک بازیکن حرفه ای در فیفا 24 شوید. تکنیک هایی که حتی می‌توانید در حالت آنلاین و به صورت چند نفره برای شکست حریفان خود، مورد استفاده قرار دهید.

در ادامه این مطلب قصد دارم تا شما را با برخی از مهم ترین تکنیک ها و ترفند های بازی EA Sports FC 24 آشنا کنم تا بتوانید با استفاده از این تکنیک، سریع تر و راحت تر حریفان خود را شکست دهید.

تکنیک های مهم بازی فیفا 24

با اینکه بازی فیفا 24 نسبت به نسخه های قبلی تغییر زیادی از نظر گیم پلی نداشته است ولی با این حال باز هم مکانیک های جدیدی به گیم پلی بازی اضافه شده‌اند که بهتر است قبل از هر چیز، با این مکانیک و تکنیک های بازی آشنا شوید.

1-توجه مکانیک های جدید به بازی

یکی از مهم ترین تغییراتی که در بازی فیفا 24 شاهد هستیم، اضافه شدن یک تیم گزارشگری جدید به بازی است. این تیم گزارشگر شامل یا گزارشگر زن به اسم Sue Smith و یک گزارشگر مرد به اسم Guy Mowbray می‌شود. هر دو این افراد گزارش مسابقات و بازی های مختلف را برعهده دارند. نکته حائز اهمیت این است که، این برای اولین بار است در یک بازی شبیه ساز مسابقات فوتبال، یک گزارشگر زن وجود دارد!

البته با این حال ممکن است برخی از گیمر ها و بازیکنان از این گزارشگر های جدید بازی ناراضی باشند! استودیو بازی سازی الکترونیک آرتز برای این مشکل، راهکاری پیشبینی کرده است! شما به راحتی می‌توانید با ورود به بخش تنظیمات بازی و سپس وارد شدن به بخش تنظیمات مربوط به صدا، تیم گزارشگر بازی را عوض کنید. همچنین اگر قصد خرید اکانت fc 24 دارید به شما پیشنهاد می‌کنم که سری به فروشگاه بازی ورم گیم بزنید.

2-استفاده از خوشحالی های جدید در بازی

همچنین یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که به بازی فیفا 24 اضافه شده است، خوشحالی های جدیدی است که شما پس از گل زدن در بازی می‌توانید اجرا کنید. این ویژگی زمانی هیجان انگیز است که شما با دوستان خود مسابقه می‌دهید و می‌توانید با اجرای این خوشحالی ها، مهارت خود را در بازی به رخ آن ها بکشید!

در لیست زیر، تمام خوشحالی های جدید بازی به همراه روش اجرای آن ها آمده است که شما می‌توانید از آن ها استفاده کنید؛

خوشحالی

برای پلی استیشن

برای ایکس باکس

All Ears

L1 (نگه دارید) + مثلث

LB (نگه دارید) + Y

Bye

L1 (نگه دارید) + R3

LB (نگه دارید) + RS

Faking It

L2 (نگه دارید) + ⇦⇦

LT (نگه دارید) + ⇦⇦

Flex

L1 (نگه دارید) + مربع

LB (نگه دارید) + X

No Look

R1 (نگه دارید) + ↻

RB (نگه دارید) + ↻

Rock On

L2 (نگه دارید) + R3

LT (نگه دارید) + RS

Slide and Scratch

L1 (نگه دارید) + ⇦⇦

LB (نگه دارید) + ⇦⇦

Think

L2 (نگه دارید) + مربع (x2)

LT (نگه دارید) + X (x2)

همچنین اگر به سری بازی های اکشن و ماجراجویی علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می‌کنم که فرصت تهیه و خرید اکانت بازی Red Dead Redemption 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های سری اشکن-ماجارجویی را از سایت ورم گیم از دست ندهید.

3-استفاده از Controlled Sprint در بازی

یکی از تغییرات جدیدی که در بخش دوندگی بازی فیفا 24 شاهد آن هستیم، اضافه شده سیستم دوندگی Controlled Sprint است. با استفاده از این قابلیت و تکنیک شما می‌توانید دفاع حریف خود را فریب داده و موقعیت های مناسب گل زنی برای خود فراهم کنید.

در واقع با استفاده از تکنیک Controlled Sprint می‌توانید تسلط خود را بر روی توپ بیشتر کنید. این در حالی است که شما قاد هستید حتی با سرعت بالا، کنترل خوبی روی توپ داشته باشید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بتوانید تیم هایی که به صورت دفاعی بازی می‌کنند را شکست دهید.

براس استفاده از تکینک Controlled Sprint شما باید دکمه R1 را در کنسول پلی استیشن و دکمه RB را در کنسول ایکس باکس نگه دارید! البته این کار به تنهایی کافی نیست و شما باید برای استفاده بهتر از این تکنیک، به جهت دادن بازیکن خود نیز توجه کنید.

4-استفاده از تکنیک Effort Touches

در نسخه جدید بازی فیفا یعنی بازی فیفا 24 شاهد وجود قابلیتی هستیم که به شما اجازه می‌دهند راحت تر مسیر توپ را در طی بازی تغییر داده و رقیبان خود را جا بگذارید. در واقع با استفاده از این تکنیک دیگر فرقی نمی‌کند با هوش مصنوعی بازی می‌کنید یا بازیکن واقعی!

این تکنیک به شما کمک می‌کند تا موقع دریافت توپ یا موقع پیشروی در کناره های زمین، بتوانید بهتر عمل کنید. در واقع استفاده از تکنیک Effort Touches به شما امکان می‌دهد تا بازیکنان تیم حریف را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و موقعیت گل زنی مناسبی برای خود فراهم کنید.

حال بازی فیفا 24 برای استفاده شما از Effort Touches دو روش مختلف را در اختیار شما قرار داده است. روش اول این است که موقع دریبل زدن، دکمه R1 در پی اس و RB در ایکس باکس را نگه دارید و جهت مورد نظر خود را وارد کنید. روش دوم نیز به شما اجازه می‌دهد تا هنگام دریافت توپ، با استفاده از دکمه شوک راست، توپ را در جهتی که می‌خواهید، هدایت کنید.

5-تکنیک Precision Passing در فیفا 24

برای موفقیت در سری بازی های شبیه ساز مسابقات فوتبال به خصوص بازی فیفا، یکی از مهم ترین اصول و تکنیک هایی که باید در هنگام بازی رعایت کنید، پاس‌کاری مناسب با تیم است! در این راستا، استودیو الکترونیک آرتز نیز قابلیتی جدید به نام Precision Passing را به بازی فیفا 24 اضافه کرده است. این تکنیک به شما کمک می‌کند تا بتوانید با دقت بالایی توپ را میان بازیکنان جا به جا کرده و خود را به دروازه تیم حریف برسانید.

به طور کلی این تکنیک به سه روش قابل اجرا است که در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید؛

Precision Pass (Y + RB / مثلت + R1)

پاس در عمق

Precision Lob (X + RB / مربع + R1)

پاس در عمق اما از طریق هوا ارسال میشود

Swerving Precision Pass (Y + RB + LT / مثلث + R1 + L2)

پاس‌های زاویه‌دار

سخن پایانی

به طور کلی باید گفت که بازی فیفا 24 می‌تواند یک بازی جذاب و هیجان انگیز باشد و شما را ساعت ها به خود درگیر کند. فروشگاه بازی ورم گیم یکی از بهترین مراجع خرید اکانت بازی به صورت قانونی محسوب می‌شود که به شما اجازه می‌دهد اکانت بازی فیفا 24 و هر بازی دیگری را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

همچنین اگر به سری بازی های ماجراجویی نیز علاقه مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم از آنجایی که قیمت بازی اساسین کرید میراژ برای ps4 در فروشگاه بازی ورم گیم مناسب است، همین الان اقدام به خرید اکانت این بازی کنید.

  برچسب ها: ps4 فیفا 24

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
ترجمه تخصصی متن
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب