دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

6 بازیگر کلاسیک پوش و خوش استایل ایرانی 

دوشنبه، 31 مرداد 1401
ساعد نیوز: امروزه صنعت مد به طور چشمگیری پیشرفت کرده و بازیگران ایرانی به تبعیت از مد، استایل منحصربه فردی را برای پوشش استفاده کرده اند. در ادامه استایل کلاسیک و فرمال بازیگران را مشاهده می فرمایید. با ما همراه باشید.

1. سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در ترکیب رنگ ها بسیار هوشمندانه عمل می کند و این یکی از رموز خوش تیپی و منحصر به فرد بودن او محسوب میشود. سبک لباس پوشیدن این بازیگر خوش چهره به گونه اي هست که باعث میشود سن او کم تر به نظر بیاید. سحر دولتشاهی از جمله بازیگرانی هست که با وجود خوش سلیقگی, در طراحی و ست کردن لباس هایش از استایلیست کمک می گیرد.

این هنرمند خوش پوش اضافه بر دقت به بخش هاي بارز لباس هایش مثل مانتو, روسری و کیف و کفش, به جزئیات نیز دقت ویژه نشان می دهد و ساعت, عینک آفتابی و اکسسوری هاي خوشگل و متناسب با سبک پوشش خود انتخاب می کند.

2. مهدی پاکدل

تغییرات و ظاهر جذاب مهدی پاکدل باعث شد تا وی به مدل برتر خانه مد معروف تبدیل شود. مهدی پاکدل همیشه در مراسم مهم با کت وشلوار رسمی دیده شده است، البته وی جسارت این را داشته تا کت وشلوارهایی گاهی متفاوت از مشکی یا سورمه ای را انتخاب کند.مهدی پاکدل در انتخاب رنگ ها نشان داده است که علاقه بیشتری به انتخاب از خانواده آبی دارد، پالت رنگی لباس های مهدی پاکدل اغلب آبی از کم رنگ تا سورمه ای بوده است، که شامل طوسی هم می شود. هرچند گاهی رنگ های ملایمی از خانواده سبز و یا رنگ های خنثی را بر تن داشته، اما در تمامی عکس های ایشان می توان به علاقه اش به طیف آبی پی برد.

3.لیندا کیانی

یکی از بازیگران معروف سینما تلویزیون این روزهای کشور ما که در انواع و اقسام مراسم شرکت می کند و خوش هم میدرخشد خانم لیندا کیانی است که استایلش کلی جای حرف دارد ولی بیایید یک نیم نگاهی به استایل او بیاندازیم. لیندا کیانی این اواخر بیشتر سمت کت و شلوار رفته و اغلب اوت فیت ها برش های منظم دارند و فیت تنش هستند.

4. مهتاب کرامتی

شاید بتوان گفت یکی از معدود دفعاتی که کرامتی را با استایل رسمی در رسانه ها دیدیم، زمانی بود که به هفته مد پاریس و شوی لباس آرمانی دعوت شده بود. طراح لباس کرامتی سعی کرده بود که در طراحی لباس او ریسک را کنار بگذارد و سعی کند باتوجه به استایل خود این بازیگر و موقعیتی که در آن قرار گرفته بود، لباسی کاملا ساده انتخاب کند. او حتی در انتخاب رنگ هم ریسک به خرج نداده بود و رنگی خنثی انتخاب کرده بود، البته نوع شال و سربند کرامتی و براق بودن رنگ آن ها، یکی از گزینه هایی بود که لباس را از حالت کاملا ساده خارج می کرد. یکی از مواردی که کرامتی باید در این مراسم، بیشتر به آن می پرداخت، نوع آرایشش بود. علاوه بر غلظت آرایش، یک رنگ بودن سایه چشم با رنگ لباس، شال و سربند، هنگام تماشای استایل او چشم را خسته می کرد.

5. نیکی کریمی

بانو کریمی جزو سلبریتی های شیک پوشی هستند که هیچوقت به ترند ها علاقه نشان نداده و از سبک شخصی خود که ترکیبی از سه اصل کژوال مینیمال و رسمی پیروی کرده. و همه اینها سبب ایجاد سبکی کلاسیک و بدون حاشیه در پوشش او شده.
نیکی کریمی هرگز در استایل خود سراغ مانتوهای چندلایه و عباییِ بلند ، شلوار زاپ دار و پافر فسفری ، کیف حصیری و شال هایی باطراحی شلوغ نرفته است و همین باعث مشخص بودن و قابل پیش بینی بودن استایل این هنرمند می شود.

6. بهرام رادان

این بازیگر خوشتیپ حسابی اهل مد و برند باز است که اگر بخواهیم برند مورد علاقه او را به شما معرفی کنیم باید بگوییم او عاشق برند بولگاری و ریبن است که معمولا از ساعت بولگاری و عینک ریبن استفاده میکند. رنگ مورد علاقه او مشکی است که از این رنگ به خوبی در تیپ های رسمی خود استفاده میکند, بد نیست بدانید بهرام رادان علاقه خاصی به تیپ های سر تا پا مشکی دارد .

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.
بازیگر کلاسیک پوش بعدی را شما برای ما معرفی کنید.

20 پسندیدم 31 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 30 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
حمید
2 سال پیش

لیندا کیانی خوشپوش و جذاب هست . ارزوی سلامتی و موفقیت برای ایشون .
پاسخ
ماکانی
2 سال پیش

امیر مقاره چی پس؟
پاسخ
محمد
2 سال پیش

واقعا👍
پاسخ
امیر هادی
2 سال پیش

پریناز ایزدیاری خیلی خوش استایله
پاسخ
آرام
2 سال پیش

الان بحث خوشتیپ بودنه نه زیبایی که میان می گید پریناز ایزدبار خوشکلن آره خب پریناز واقعا نچرال و قشنگه ولی الان بحث خوش پوشیه مورد بعدم راجب گرون بودن لباسه گرونی صرفا خوش تیپی نمی یاره خیلی آدم پولدار دیدم اصلا خوش پوش نیسن
پاسخ
Y^M
2 سال پیش

فقط پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا😍😍
پاسخ
رضا
2 سال پیش

نازنین بیاتی خالته؟؟؟ لیونل مسی هم عمویه منه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

پول دارندلباس خوب میپوشن وست میکنن مثل مابدبختانیست که تارنگ لباسمون سفیدنشه ونوک پامون ازکفش بیرون نیادعوض نمیکنیم دیگه چیوست کنیم میگن دارندگی وبرازندگی
پاسخ
nasim
2 سال پیش

فرزاد فرزین چی افسانه پاکرو زیبا کرمعلی
پاسخ
محمد
2 سال پیش

خوشکل تا خوش استایل خیلی فرقه
پاسخ
بابا لنگ دراز 🤦‍♀️🤏🏻
2 سال پیش

به جای حمایت ازشون ب سنشون گیر میدین ؟😐🔪
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

یه مشت پولدار بی دغدغه
پاسخ
لیلی
2 سال پیش

همشون خوبن 🖐🧿💯
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

امیر حیایی پس چی
پاسخ
نادیا
2 سال پیش

پریناز ایزدیار
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

خوش تیپ با خوشگل فرق می کنه، هر خوشگلی لزوما خوش تیپ نیست. ولی یه آدم خوش تیپ گونی هم بپوشه خوش تیپه. مثلا ایرج قادری خوش تیپ بود. اینا که نوشتی تقریبا خوشگل لباس گران قیمت پوشن. والا بازیگر خوش تیپ الان نداریم
پاسخ
A.f mrg
2 سال پیش

رضا گلزار
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

شهاب حسینی هم هست
پاسخ
ثمین
2 سال پیش

این‌هاام‌خوبن‌ولی‌‌ترلان‌پروانه نازنین‌بیاتی‌‌‌(البت‌خالمه) ‌و‌امیرحسین‌ارمان‌کجان؟
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

شبنم‌ قلی خانی
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم