دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / حوزه روانشناسی /

7 خواسته ای که مردان از همسرشان دارند! 

شنبه، 27 مرداد 1403
کد خبر: 403790
ساعد نیوز: بعد از ازدواج و گذشت چند ماه از زندگی مشترک، اغلب زنان در مورد انتظارات خود از همسرشان صحبت می کنند. اما در این میان مردان کمتر در مورد انتظارات خود از همسرشان صحبت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، چه مرد و چه زن در زندگی مشترک انتظاراتی دارند و باید از توقعات مرد از زن در زندگی آگاه بود. اکثرا مردان در مورد آنچه که می خواهند و انتظاراتی که دارند زیاد صحبت نمی کنند. آنها نمی توانند مانند زنان انتظارات خود را به راحتی بیان کنند. مردان کمتر بیانگر هستند، اما این بدان معنی نیست که آنها انتظاراتی ندارند.

انتظارات مردان از زنان چیست؟

برخی انتظارات مردان از همسر آینده خود برای هر شخصی کاملا مشخص و روشن است و انتظاراتی است که لازمه یک زندگی شاد و روابط سالم است. می توان گفت این انتظارات عمومی هستند و همه مردان نسبت به آنها حساس هستند. مثلا اخلاق خوب، تعهد و … .

بدون شک هیچ زن و یا مردی کامل نیست. هر کسی نقاط ضعف و قوتی در خود دارد. با این حال، دانستن نیازها و انتظارات مرد از همسر آینده خود به داشتن یک زندگی شاد و روابط سالم کمک می کند

اخلاق

برای اکثر مردان داشتن یک همسر با اخلاق و خوش رفتار بسیار مهم است. آنها از زن خود توقع دارند که در مقابل شوهر و خانواده او اخلاق نیکو و رفتار پسندیده ای داشته باشد. رفتار درست از نظر هر شخصی با توجه به فرهنگ آنها کمی متفاوت است. پس باید در نظر بگیرید که دقیقا مرد از همسرش چه می خواهد. در مورد طرز فکر او نسبت به رفتار و اخلاق درست، صحبت کنید تا بتوانید چهارچوب هایی را برای خود مشخص کنید. وقتی زنی رفتار پسندیده ای داشته باشد، همسرش به او افتخار می کند.

وفاداری و تعهد

مردان به دنبال زن متعهد می گردند. یک مرد انتظار دارد همسرش هم از نظر احساسی و هم از نظر جنسی به گونه ای باشد که مرد بتواند به او تکیه کند. وقتی ازدواج کردید باید دیگر تمام فکر و حواستان به سمت شوهرتان باشد. مردان انتظار دارند همسرشان فردی وفادار باشد و برای زندگی مشترک خود وقت بگذارد. مشکلات زیادی در زندگی وجود دارد مانند مشکلات اقتصادی، نبود کار و… اما مهم این است که زن و شوهر در مواقع سختی نیز پشت هم باشند و وفادار باشند.

صداقت

یکی از خواسته های مرد از همسرش این است که همیشه با او صادق باشد. البته صداقت یک موضوع دو طرفه است و هر دو زوج باید نسبت به همسر خود صادق باشند. وقتی زندگی مشترک خود را آغاز کردید یعنی برای همیشه باید با همسر خود یک دل باشید. پنهان کاری یا دروغ در زندگی مشترک پایان خوبی ندارد. صداقت به تمام جنبه های زندگی زناشویی شما مرتبط می شود.

درک و فهم مشکلات شوهر

آنچه شوهر از همسرش انتظار دارد این است که او را درک کند. مردان امروزه شرایط اقتصادی سختی را پشت سر می گذارند. آنها توقع دارند همسرانشان این موضوع را درک کنند. مثلا شاید همسرتان امروز در محل کار خود مشکلی داشته و با ناراحتی به خانه آمده است. مرد توقع دارد همسرش او را درک کند. شما می توانید به جای غر زدن و کج خلقی کردن او را در آغوش بگیرید یا برای همسرتان یک شام عالی آماده کنید. به همسرتان این اطمینان را بدهید که او را درک می کنید. در مواقع خستگی و ناراحتی منبع انرژی شوهرتان باشید.

احترام

آنچه مردان از زنان می خواهند این است که به عنوان مرد خانه برای آنها احترام قائل باشید. احترام پایه و اساس یک ازدواج سالم است. به یاد داشته باشید که احترام یک رفتار دو طرفه است. احترام جزء نیازهای زنان نیز به شمار می رود. اگر از شوهرتان توقع دارید به شما احترام بگذارد پس باید شما نیز متقابل رفتار کنید. در هر قسمت از زندگی و با وجود هر مشکلی، احترام را فراموش نکنید. به نظر و حرف همسرتان احترام بگذارید. اجازه ندهید که همسرتان احساس کند دیگر برای او احترام قائل نیستید.

عشق بی قید و شرط

وقتی ازدواج می کنید، همسرتان تلاش می کند که عشق و علاقه شما در زندگی هر روز بیشتر شود. مردان ممکن است زیاد در این مورد صحبت نکنند اما انتظار دارند همسرشان همیشه در کنارشان باشد. آنها به دنبال یک عشق بی قید و شرط هستند. به گونه ای که وجود مشکل و یا هر سختی نتواند به عشق آنها آسیب بزند. در هنگام مشکلات و سختی ها عشق شما آزمایش خواهد شد . اگر این علاقه و دوست داشتن قوی باشد از زندگی دو نفره شما محافظت می کند.

همسر شاغل

مردان امروزه به دنبال زنی هستند که بتوانند روی او حساب کنند. این به معنی آن نیست که هدف آنها از ازدواج و تشکیل خانواده، به دست آوردن پول های زن است. بلکه با توجه به جامعه، امروزه هر دو نفر باید برای داشتن زندگی شاد و مرفه تلاش کنند. مردان دیگر تنها نان آور خانواده در نظر گرفته نمی شوند و زنان نیز برای رفاه خانواده تلاش می کنند. البته هستند مردانی که با کار کردن خارج از منزل همسرشان مخالف اند و نمی خواهند که او از زندگی و سلامتی خود بخاطر کار کردن بگذرد.

  برچسب ها: همسر انتظار

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو
حال و هوای فروشگاه لباس ورزشی علی دایی در روز افتتاحیه +عکس/ از حضور افتخاری رضا گلزار و امیر جعفری تا سید جواد هاشمی و ......
(عکس) رونمایی از استایل متفاوت رئیس دفتر سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات با تی شرت و شلوار کتان و کفش اسپرت / این ورژن آقای ابطحی هم دیدنیه ...
حضور حامد آهنگی در افتتاحیه کلینیک زیبایی خواهرش در تهران+عکس/ رابطه صمیمی خواهر و برادری رو میشه تو این تصویر دید😍
مراحل سابمیت مقاله
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "کراتین کار" ها حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍
(ویدئو) سنگ بن‌بن؛ گنجینه‌ای آسمانی در دل اهرام مصر / آیا این شهاب‌سنگ، کلید رمزگشایی از تمدن‌های باستانی است؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله