دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / حوزه روانشناسی /

8 نشانه مردی که همسرش را واقعا دوست دارد 

یکشنبه، 21 مرداد 1403
کد خبر: 402617
برخی از خانم ها گاهی فکر می کنند همسرشان واقعا عاشق آن ها نیست و دوستشان ندارد . اینکه بفهمید مردی واقعاً دوستتان دارد یا نه خیلی ساده تر از آن چیزی است که اکثر خانم ها فکر می کنند. پس اگر شما هم این ابهام برای تان به وجود آمده که همسرتان عاشقانه شما را دوست ندارد، این مطلب را از دست ندهید و با نشانه های دوست داشتن واقعی مردها آشنا شوید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، برخی از خانم ها دائما دچار احساسات ضد و نقیضی هستند و گاهی فکر می کنند همسرشان واقعا عاشق آن ها نیست و دوستشان ندارد . اینکه بفهمید مردی واقعاً دوستتان دارد یا نه خیلی ساده تر از آن چیزی است که اکثر خانم ها فکر می کنند. پس اگر شما هم این ابهام برای تان به وجود آمده که همسرتان عاشقانه شما را دوست ندارد، این مطلب را از دست ندهید و با نشانه های دوست داشتن واقعی مردها آشنا شوید.

1.تفریح و بیرون رفتن با شما از نشانه های دوست داشتن واقعی همسر

از نشانه های مرد عاشق پیشه این است که دوست دارد اوقاتش را با همسرش بگذراند و او را دائما به بیرون و تفریح ببرد.

2.سر به سر گذاشتن از نشانه های دوست داشتن واقعی همسر

نشانه های دوست داشتن همسر، یکی از روش های ابراز علاقه غیر مستقیم همسر این است که دوست دارد با شما شوخی کند و سربه سرتان بگذارد.

3. تعریف از محسنات او

جالب است بدانید مردها از کسی تعریف نمی کنند مگر اینکه به او علاقه مند باشند یا بخواهند قلب او را به دست آورند. اگر همسر شما هم همیشهاز محسنات شما تعریف می کند در عشق او شک نکنید.

4.اهمیت دادن یکی دیگر از شاخصه های مردان عاشق پیشه

اهمیت دادن به همسر یکی دیگر از شاخصه های مردان عاشق پیشه است. اگر همسر شما هنگامی که می خواهید از اوشکایت کنید شما را به دیدن فیلم و خوردن شام دعوت می کند و یا هنگامی که می خواهد معذرت خواهی کند سریع از شما معذرت می خواهد، بدانید این فرد شما را مهم ترین فرد زندگی اش می داند و به شما اهمیت می دهد.

5.مردان عاشق به زندگی شما هیجان می دهند

نشانه های دوست داشتن همسر، اگر همسرتان فردی است که در زندگی با او بسیار دچار هیجان می شوید و کلا زندگیتان پر از لحظه های شاد و هیجان است باید بدانید او عاشق شماست.

6. همیشه دوست دارد شما مخاطب صحبت هایش باشید

نشانه های دوست داشتن همسر، اگر همسرتان همیشه درباره مسائل گوناگون با شما صحبت می کند و هر چیزی را با شما در میان می گذارد ، باید بدانید که او واقعا عاشق شماست .

7. شیوه برقراری ارتباط

نشانه های دوست داشتن همسر، یکی نشانه های دوست داشتن واقعی طریقه صحبت کردن است. اگر همسرتان با شما به گونه ای متفاوت تر از دیگران صحبت می کند و مسائل مهم را با شما در میان می گذارد شک نکنید که او عاشق شماست.

8.جلب توجه یکی از راه های نشان دادن علاقه مردان

نشانه های دوست داشتن همسر، یکی از راه های نشان دادن علاقه مردان، جلب توجه طرف مقابل است. اگر همسر شما نیز برای اینکه توجه شما را جلب کند و تحت تاثیر قرار دهد با شما صحبت می کند، آهنگ های مورد علاقه اش را با شما در میان می گذارد، هدیه می خرد، باید بدانید او واقعا عاشق سینه چاک شماست!


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 21 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت خنده دار اوستا بنّا برای حل مشکل درختان شهرداری حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رونمایی از بازیگرانی که ترجیح دادند چهره‌شان بر روی کیک تولدشان چاپ شود؛ نسرین مقانلو، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی و...+عکس
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
این زن جذاب‌ترین ورزشکار المپیک است + تصاویر
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ویدیو/ رمزگشایی از "کودوروی" 3200 سالۀ «مردوک آپال ایدین» گنجینه‌ای کشف شده در منطقۀ سرپل ذهاب کرمانشاه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی