دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / مدل مانتو /

9 مدل مانتو پاییزی که ظاهر شما را خاص و باکلاس نشان می دهد 

دوشنبه، 28 شهریور 1401
ساعدنیوز: انتخاب مدل مانتو پاییزه و هر نوع لباس برای پاییز حقیقتاً کار مشکلی است.اما شما بعد از دیدن مدل مانتو های شیک تغییربزرگی در استایل خود ایجاد خواهید کرد. برای دیدن این مدل مانتو ها در ادامه با ساعدنیوز همراه شوید.

همیشه این سوال در ذهن ما مطرح می شود، که چگونه لباس شیک بپوشیم. شاید هم بهتر باشد پیش از خرید لباس پاییزی تمام جوانب را در نظر بگیرید در همین راستا ما تلاش کردیم در این مطلب راهنمای کاملی برای خرید مانتو پاییزه گردآوری کنیم، تا بتوانید مانتویی شیک و متناسب با فصل پاییز را خریداری کنید.

پانچ ترند پاییز امسال

شنل، یك پارچه با برش دایره ای كامل است كه ایجاد یك شكاف در شعاع پارچه، باعث به وجود آمدن شنل شده است. كامل بودن فرم شنل، فرصت هنرنمایی را برای طراحان فراهم كرده است که می توانند با ایجاد تغییراتی كم یا زیاد تن پوشی امروزی از شنل بسازند. با كارهایی كه طراحان با شنل كرده اند، شما می توانید تصویر قدیمی خود از شنل را دور بریزید و با شنل های زیبا و برازنده امروزی آشنا شوید. نگاهی به مجموعه پاییز و زمستان طراحان مختلف نشان می دهد، در سال جاری نگاه ویژه ای به شنل شده و می توان مدل های مختلفی از شنل را دید. البته بیشتر مدل های پیشنهادی برای خانم ها هستند و در مجموعه های مردانه به صورت محدود و تك دیده می شود.

خانم های تپل و سایز بزرگ باید بدانند انتخاب پانچ و رویه و شنل برایشان ظرافت و دقت بیش تری می طلبد. زیرا در صورتی که طرح پارچه بیش از اندازه شلوغ یا دارای طرح های افقی باشد و یا جنس پارچه بسیار خشک و آهاردار باشد شما را چاق تر نشان می دهد. از طرفی خانم های تپل و سایز بزرگ که پایین تنه درشت تری نسبت به بالاتنه دارند در انتخاب مدل های شنل و رویه و پانچ آزادی بیش تری دارند.

مانتو کتان

پارچه کتان از الیاف گیاه کتان تولید می شود؛ بنابراین در مقایسه با پارچه هایی مثل میکرو، پارچه کتان به دلیل ماهیت طبیعی آن اولویت دارد. بدیهی است که استفاده از موادی که منشأ طبیعی دارند از هر لحاظ برای سلامت انسان مفیدتر است. پارچه کتان تنوع رنگی فراوانی نیز دارد. از مزایای پارچه کتان این است که این پارچه استحکام و دوام بالایی دارد. پارچه های کتان باضخامت های گوناگون تولید می شوند. بدیهی است که برای مانتو پاییزه از کتان ضخیم استفاده می شود.

اگر دقت کرده باشید مانتویی که با پارچه کتان تولید شده است از انواع و مدلهای مختلفی می باشد که متناسب با افراد تولید می شود و انواع کتان عبارت اند از:

  • کتان ضخیم: این مدل از کتان همان طور که از نام آن مشخص می باشد دارای ضخامت است و به همین علت مناسب فصل زمستان می باشد.
  • کتان کشی: این نوع کتان کشی است و بیشتر در فصل پاییز از آن استفاده می شود و همچنین این کتان کمتر دچار چروک می شود.
  • کتان پیچ: نوع دیگر کتان است که در تابستان و بهار می توان از این کتان استفاده کرد و در تولید مانتوهای اسپرت و اداری نقش موثری دارد.

اگر شما می خواهید قد بلندی داشته باشید بهتر است از مانتوهایی استفاده کنید که مانتو از یک رنگ ایجاد شده باشد و این باعث می شود قد شما بلند تر نشان داده شود ولی اگر دوست ندارید قد شما بلند تر دیده شود بهتر است از مانتوهایی استفاده کنید که کوتاه یا کمردار باشد زیرا باعث می شود که خطای دید ایجاد شود و شما بلند تر نشان داده شوید.

افرادی که قد کوتاهی دارند بهتر است از مانتوهایی استفاده نکنند که گشاد و بلند می باشد زیرا این مدل مانتوها قد شما را کوتاه نشان می دهد و شما می توانید حل این مشکل از مانتوهایی استفاده کنید که تا زانو هستند و قد شما بلند تر دیده شود.

اگر دقت کرده باشید مانتو متناسب با پوست هم خریداری و دوخته می شود افرادی که پوست روشنی دارند بهتر است از رنگهای تیره مانند: قهوه ای، مشکی، سرمه ای، زرشکی و غیره استفاده کنند و نکته ای که وجود دارد این است که بهتر است رنگهایی که گرم می باشند را انتخاب نکنید.

مانتو های پشمی

مانتو های پشمی که برای فصل زمستان مناسبند بسیار گرم هستند . اما نباید این مانتو ها را در اماکن سرپوشیده و محیط های بسته بپوشید. پاییز همیشه برای طراحان لباس فصل جذابی بوده ، چه از نظر طراحی و چه از نظر رنگ آمیزی های منحصر بفرد است طراحان معروف جهان خود رنگ آمیزی طبیعت این فصل را بهترین الهام برای طراحان و نقاشان میدانند. مانتوهای کتی یکی از جذاب ترین مدل های مانتو برای خانوم های شیک پوش و خوش سلیقه هستند. مانتوهای کتی وقار خاص و سنگینی رو به خاطر مدلشون به اون خانومی که پوشیده منتقل میکنند مخصوصا فصل پاییز که اکثر لباس ها و مانتوهای گرم حال رسمیشان را ندارند مانتو پشمی کتی یک انتخاب درست برای این فصل است

مانتوهای چرمی

در پاییز هم باید مانتوی و رو پوشی انتخاب کنید که شما را در سرما گرم نگه دارد و در گرمای پاییز اذیتتان نکند. مانتوهای چرم در دسته ی لباس های پاییزه و زمستانه قرار دارند و بیشتر حالت رسمی دارند. انواع مانتوهای چرم موجود در بازار از هر دو مدل چرم مصنوعی و چرم طبیعی دوخته و عرضه می شوند.

مانتو های بافت امروزی

مانتو بافت یکی از بهترین انتخاب های بانوان شیک پوش در فصل پاییز و زمستان است که هرگز قدیمی نمی شود و هر ساله شاهد مدل های متنوع و زیبای آن در این فصول سال هستیم. اگر شما به دنبال ایده ایی برای زیباتر شدن استایل خود در روزهای سرد هستید ما انواع مدل مانتو بافت پاییزه را پیشنهاد می کنیم که می توانید آن را به شکل های مختلف ست نمایید و استایلی شیک و خاص داشته باشید.

مانتوهای لی

مدل مانتو های لی از معدود مدل های مانتویی است که هرگز برای ما قدیمی نشده و حتی از محبوبترین مانتو های خانم های ایرانی است. دلیل آن هم کاملا واضح است، مدل مانتو لی علاوه بر زیبایی پارچه، خنک است و باعث می شود در فصل بهار و تابستان هم قابل استفاده باشد و از طرف دیگر به علت رنگ و جنس خاص خود با اکثر آیتم ها و اکثر رنگ ها به راحتی ست می شود. مانتو لی طرح ها و رنگ های مختلفی دارد که نمونه ای را با هم می بینیم.

مانتو کتی پاییزه

همان طور که از اسم آن پیداست، مانتو کتی ترکیبی از کت و مانتو است. یقه و آستین های این مدل مانتوها شبیه به کت طراحی می شود و معمولا آن را از پارچه هایی می دوزند که ظاهری رسمی تر و شکیل تر به مانتو می دهد. طراحان لباس برای پاییز از پارچه های ضخیم برای دوخت مانتو های کتی استفاده می کنند.برای داشتن یک استایل فوری که برای بیشتر موقعیت ها مناسب باشد، مانتو کتی قهوه ای را با بلوز یقه اسکی زیتونی بپوشید. این استایل با پوشیدن شلوار جین با رنگ های تیره تر، کامل می شود.

مانتو های کشمیر

پارچه کشمیر در زمره پارچه هایی قرار می گیرد که منشاء حیوانی دارد و الیاف آن از پشم بز کشمیر تهیه شده است.مشخصه این پارچه که باعث می شود از پارچه های زمستانه دیگر متمایز شود، سبکی و وزن بسیار کمی است که دارد. از ویژگی های دیگر پارچه کشمیر می توان به پرز ندادن، عایق خوبی بودن در برابر سرما، بافت مقاوم و در عین حال لطیف بودن اشاره کرد. با توجه به این توصیفات، پارچه کشمیر گزینه بسیار مناسبی برای مانتوهای پاییزه خواهد بود.

مانتو جلو بسته ضخیم

یکی از مدل مانتوهایی که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است، مانتوهای ضخیم جلو بسته است. این مانتوها مخصوص خانم های جوانی است که به تیپ اسپرت علاقه خاصی دارند. این که چه قدی از مانتوهای جلو بسته را برای استایل خود بپسندید، بحث جداگانه ای است اما در حالت کلی، مانتوهای جلو بسته بیشتر با قدهای نسبتا کوتاه زیبایی بیشتری خواهند داشت. بستن کمربند با این نوع مانتو اندام شما را زیبا نشان می دهد.

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.
شما کدام مانتو را پاییز امسال می پوشید؟ ما منتظر نظرات ارزشمند همراهان همیشگی ساعدنیوز هستیم.

29 پسندیدم 30 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی زیبا شیک هستن
پاسخ
م
2 سال پیش

آخه اینا چه مانتوی هس جلو باز و کوتاه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

😄😄😄
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

ای گفتین واقعا هم همین طوره
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

میخواهی اون دنیا هم بگی نترس من باهاتم ادم هر چقدر با ابرو باشه خوبه
پاسخ
تهمینه
2 سال پیش

همشون خوشگل وعالی بودن فقط بعضیاش ۱۰سانت بلندتربودعالی میشدکه البته اینام طرفدارای خودشوداره. اونایی هم که مشکل دارن میتونن نپوشن ونگاهم نکنن
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

تولیدیهافقط به فکرجیب خودشون هستن ولی اگه ماها ازین مدلای بیریخت وزشت استفاده نکنیم کاراشون رودستشون باد میکنه ومجبورن که مناسب جامعه بدوزن
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

با سلام. ممنون از نظر شما دوست گرامی
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

🤣🤣🤣🤣🤣
پاسخ
ایلی
2 سال پیش

🤣💔
پاسخ
😂😂
2 سال پیش

جعفری
2 سال پیش

واسه مردم تعیین تکلیفم میکنید تو نپوش حالم بهم میخوره واقعا
پاسخ
جعفری
2 سال پیش

حقمونه هر چی به سرمون میاد شما نپوش چادر بپوشم اصن نیا بیرون آقایون تحریک نشن
پاسخ
هل
2 سال پیش

عالی بود
پاسخ
رها
2 سال پیش

خوب نپوش مگه مجبوری یه مشت لباس بدرد نخور اینا دیگه چیه
پاسخ
داودابراهیمی
2 سال پیش

یک انسان واقعی انقدرباید اگاه باشه که حتی به یک خانم لخت بدون داشتن عشق وعلاقه دوطرفه به دیدمسائل جنسی نگاه نمی کنه ببینید جوامع ما چقدرفاصله باحقیقت انسان داره
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی بدبود
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

بله درسته..باید اول جلوی کارگاهها و تولیدی هارو گرفت که چنین چیزایی تولیدنکنن یااصناف که وارد بازار نکنن تا ملت هم استفاده نکنن.. والا وقتی مابرای خریدپوشاک میریم یه چیزایی هست که نمیشه داخل خونه هم پوشید چه برسه به بیرون...
پاسخ
طوبا
2 سال پیش

یک چند تا شون خیلی خوب بود
پاسخ
دلسا
2 سال پیش

خوبه ن زیاد
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI