دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

9 سال زندان در انتظار بازیکن سابق بارسا به جرم تجاوز 

شنبه، 04 آذر 1402
کد خبر: 363782
ساعدنیوز: دنی آلوز به جرم تجاوز جنسی به 9 سال زندان محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، در ماه ژانویه پس از دستگیری دنی آلوز به اتهام تجاوز جنسی در کلوپ شبانه ساتون در بارسلون رخ داده در 30 دسامبر، برای او قرار رد وثیقه صادر شد. آلوز 40 ساله در تاریخ 20 ژانویه دستگیر شد و از آن زمان در زندانی خارج از بارسلون نگهداری می‌شود. مدافع سابق سویا، یوونتوس و پاری سن ژرمن هر گونه تخلف را رد می‌کند و مدعی است که هیچ کار اشتباهی انجام نداده است. همسر او بعد از این اتفاق درخواست طلاق داده است و باشگاه مکزیکی اونام که آلوز در آن زمان در او توپ می‌زد، بلافاضله قرارداد با او را فسخ کرد.

خبرگزاری "ای اف ای" حالا اعلام کرده است که پس از اینکه پرونده سرانجام به مرحله محاکمه در اسپانیا رسید، دادستان‌ها برای او حکم 9 سال زندان مشروط و 130 هزار پوند جریمه نقدی صادر خواهند کرد.

این اتفاق به دلیل شهرت دنی آلوز سر و صدای زیادی به پا کرد. آلوز 42 عنوان قهرمانی کسب کرد، از جمله سه قهرمانی لیگ قهرمانان با بارسلونا و دو کوپا آمریکا با برزیل. او به طور گسترده‌‎ای به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری تمام دوران‌ها در نظر گرفته می شود، که از سال 2006 یک ملی پوش برای برزیل و دومین بازیکن با بیشترین بازی ملی (126 بار) برای این کشور بوده است.

  برچسب ها: حبس دنی آلوز

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ترجمه تخصصی کتاب