دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / قوانین و آیین نامه / آیین نامه ها /

اعلام جرئیات آیین‌نامه جدید حمایت از مقالات فناوری نانو 

سه شنبه، 15 اسفند 1396
کد خبر: 3528
ساعد نیوز: ستاد توسعه نانو با انتشار اسامی 900 نشریه علمی اعلام کرد از ابتدای سال 1397 طبق آیین‌نامه جدید "حمایت از مقالات علمی" صرفا از مقالات منتشرشده در این فهرست حمایت خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، ستاد توسعه فناوری نانو در راستای تحقق سیاست "حمایت از فناوری نانو با رویکردهای جدید"، آیین‌نامه جدیدی به منظور حمایت از مقالات فناوری نانو را تدوین کرده است. طبق این آیین‌نامه، نشریات علمی بر اساس شاخص‌های کیفی شامل ضریب تاثیر (Impact Factor) و ضریب ایگن (Eigen Factor) (شاخص برای میزان نفوذ و اعتبار کلی یک نشریه) در چهار گروه دسته‌بندی شده‌اند.

مبلغ حمایت از هر مقاله فناوری نانو که در این نشریات منتشر شود، بر اساس سطح کیفی نشریه، بین 15 تا 400 میلیون ریال خواهد بود. به این صورت که مقالات منتشر شده در نشریات سطح «الف» مبلغ 400 میلیون ریال، نشریات سطح «ب» مبلغ 100 میلیون ریال، نشریات سطح «ج» مبلغ 40 میلیون ریال و نشریات سطح «د» مبلغ 15 میلیون ریال حمایت دریافت خواهند کرد.

سطح کیفی نشریهمبلغ  حمایت به میلیون ریال
سطح "الف"400
سطح "ب"100
سطح "ج"40
سطح "د"15

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو همچنین با اعلام اسامی حدود 900 نشریه علمی باکیفیت، از ابتدای سال 1397 طبق آیین‌نامه جدید، صرفا از مقالات منتشرشده در این فهرست حمایت خواهد کرد.

این آیین‌نامه از ابتدای سال 1397 اجرا خواهد شد و مقالاتی که تا پایان سال 1396 در سامانه حمایت‌های تشویقی ستاد فناوری نانو ثبت شوند، مطابق آیین‌نامه گذشته مورد داوری و حمایت قرار خواهند گرفت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل سابمیت مقاله