دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

اعلام زمان ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 

دوشنبه، 30 بهمن 1396
کد خبر: 2964
ساعد نیوز: مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی مهندسی فناوری و نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز چهارشنبه دوم اسفندماه خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامعه علمی کاربردی و سال 96 از روز چهارشنبه دوم اسفند از طریق سایت اینترنتی سایت سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org  آغاز و در روز چهارشنبه نهم اسفند ماه پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام باید دارای شرایط و ضوابط به شرح مندرج در اطلاعیه که از بعد از ظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، باشند.

وی تاکید کرد: ‌گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌ی آزمون شامل ایثارگران و رزمندگان و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان و براساس ضوابط دانشگاه علمی-کاربردی صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است لذا داوطلبان باید نسبت به پرداخت  250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت و نسبت به دریافت کارت اعتباری با شماره سریال 22 رقمی اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد:  دفترچه راهنمای این آزمون و سایر جزییات لازم همزمان با شروع ثبت نام بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه