دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / دکوراسیون منزل /

آبی، معجزه آسمان در طراحی داخلی منزل! 

یکشنبه، 09 آذر 1399
رنگ آبی: رنگ آبی، رنگ آرامش بخش به همراه احساس روحانی و مثبتی که دارد در دنیای طراحی و دکوراسیون بسیار پرطرفدار است. رنگ آبی را با چشم اندازی گسترده تر بررسی خواهیم کرد: طراحی و دکوراسیون، روانشناسی، فلسفه و طبیعت. پیش از این، رنگ های بسیاری را بررسی و شناسایی کرده ایم اعم از: قرمز، نارنجی، زرد و سبز. در این قسمت نیز می خواهیم عمیقا نگاهی بیاندازیم

آبی، معجزه آسمان در طراحی داخلی منزل!

رنگ آبی: رنگ آبی، رنگ آرامش بخش به همراه احساس روحانی و مثبتی که دارد در دنیای طراحی و دکوراسیون بسیار پرطرفدار است. رنگ آبی را با چشم اندازی گسترده تر بررسی خواهیم کرد: طراحی و دکوراسیون، روانشناسی، فلسفه و طبیعت. پیش از این، رنگ های بسیاری را بررسی و شناسایی کرده ایم اعم از: قرمز، نارنجی، زرد و سبز. در این قسمت نیز می خواهیم عمیقا نگاهی بیاندازیم به رنگ آبی؛ رنگ اقیانوس ها و آسمان

رنگ آبی و حس و حال آن

از آنجایی که آسمان و دریا نیز به همین رنگ است، آبی رنگی بسیار آرام و آرامش بخش است. این رنگ نشان دهنده اعتماد، راستی، خرد و پایداری است. رنگ سبز آبی که رنگ آب و فیروزه است نیز زمانی نمایان می شود که کمی از خالص بودن رنگ آبی گرفته شود، با رنگ آبی فیروزه ای می توانید ترکیبی متفاوت تر و جذاب تر نیز بسازید.

فنگ شویی رنگ آبی

آبی رنگ عناصر آب، آرامش و اعتماد به نفس است. در فنگ شویی رنگ های آبی کمرنگ و سبزآبی نشان دهنده جوانی و جوانمردی است. این درحالی است که آبی پررنگ تر نشانه خرد است.

جدیدترین نمونه دکوراسیون آبی خانه های زیبا

رنگ آبی به عنوان رنگ آرام بخش شناخته شده است. افرادی که به این رنگ علاقه دارند, غالبا افرادی آرام و خونسرد می باشد. این رنگ در افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت موثر است. رنگ آبی یکی از مناسب ترین رنگ ها برای اداره ها و بیمارستان ها محسوب می شود. ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر مانند خاکستری موجب زیباتر شدن فضا می شود. دکوراسیون اتاق خواب با رنگ آبی تیره یکی از زیباترین دکوراسیون ها به شمار می رود. دکوراسیون آبی را می توان در هر قسمت از منزل پیاده نمود. رنگ آبی را می توان به عنوان رنگ دیوار اتاق نشیمن انتخاب نمود. به علاوه انواع مدل مبلمان راحتی آبی می تواند در دکوراسیون اتاق پذیرایی آبی استفاده شود. تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون اتاق پذیرایی با تم آبی را نشان می دهد.

در دکوراسیون اتاق خواب های مدرن نیز از رنگ آبی استفاده می شود. طراحی این اتاق خواب ها نیاز به دقت زیادی دارد. چرا که استفاده زیاد از رنگ آبی در اتاق خواب موجب کاهش خواب می شود و بنابراین برای افرادی که از کم خوابی رنج می برند مناسب نیست. در واقع ترکیب این رنگ با رنگ های گرم یکی از مناسب ترین رنگ ها برای اتاق خواب به شمار می رود. تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون آبی اتاق خواب های مدرن را نشان می دهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی