دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

آقای روحانی خجالت آور است 

یکشنبه، 29 بهمن 1396
کد خبر: 2931
ساعدنیوز:واقعا از دولت شما و نظام قدرقدرت جمهوری اسلامی برنمی‌آید این عده از مردم زجرکشیده را سامان دهید؟ آیا این نشانه‌ی روشنی از ناکارآمدی بخشی از مجموعه‌ی دولت نیست؟ این عکس خجالت آور است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز و  نقل از فرارو، ابوالفضل بانی نوشت؛ این عکس را از خبرگزاری رسمی دولت به عاریه گرفته‌ام. تا نوشته‌ام به ایادی استکبار، پروژه‌ی نفوذ و یا هر جریان مشکوک خارجی مرتبط نشود.

آقای دکتر روحانی؛ رئیس جمهور محترم! بنده به ضرورت هر دو دوره به شما رای داده‌ام. چرا که گمان می‌کردم جریان اعتدال و اصلاحات با پیروزی شما استمرار خواهد یافت. این را گفتم تا متهم به حضور در اردوگاه مقابل نشوم. این عکس نه بازار دلار است که به گفته‌ی عزیزی امریکا و ایادی ‌اش در آن دست داشته باشند. نه برجام است. نه معادلات منطقه‌ای. اینجا ایران است، سرپل ذهاب و چند هزار چادری که هنوز پس از گذشت ماه‌ها مردم مظلوم و نجیب آن سامان فروتنانه در آن به سر می‌برند.

واقعا از دولت شما و نظام قدرقدرت جمهوری اسلامی برنمی‌آید این عده از مردم زجرکشیده را سامان دهید؟ آیا این نشانه‌ی روشنی از ناکارآمدی بخشی از مجموعه‌ی دولت نیست؟ این عکس خجالت آور است. برای شما. برای وزیر کشورتان. برای هلال احمرتان و برای همه‌ی انهایی که دویدند و اشک تمساح ریختند و عکس‌های خاطره‌انگیز انداختند و سخنان ترحم برانگیز. حتی اگر این عزیزان زلزله زده پولی گرفته‌اند و بجای کانکس در چادر زندگی می‌کنند باز هم باید سامان یابند. بی تردید حق اینان از درآمدهای بی‌ در و‌ پیکر نفتی کشور این ناچیز نیست.

لطفا جمع کنید این بساط را. اینهمه بی‌خیالی اسباب خجالت است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل اکسپت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی