دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / زبان / TCF-DAP (فرانسه) /

آزمون زبان فرانسه TCF / TCF - DAP چیست؟ 

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397
کد خبر: 7068
ساعد نیوز: در این بخش ساعد نیوز، مطالبی برای آشنایی با آزمون زبان فرانسه TCF / TCF - DAP، در اختیار کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، قرار داده شده است.

آزمون زبان فرانسه TCF / TCF - DAP چیست؟

TCF یا تست آشنایی با زبان فرانسه، یک امتحان برای تعیین سطح آشنایی با زبان فرانسه، برای غیر فرانسوی زبانان است که  از طرف وزارت آمورش فرانسه صادر میشود.

اعتبار این دیپلم زبان دوساله است و این مدرک قابل ارائه به دانشگاه های فرانسه و همچنین نشان دهنده قابلیت های زبانی، برای به دست آوردن فرصت های شغلی و استفاده های شخصی است.

این امتحان مطابق با استانداردهای امتحانات زبان اروپا طراحی شده است. از آنجایی که این یک امتحان تعیین سطح است ، تمام شرکت کنندگان در این امتحان مدرک یکی از شش سطح زبان فرانسه (A1, A2, B1, B2, C1, C2) را به دست میآورند. پایین ترین نمره این امتحان A1 و بالاترین آن C2,C1 است. اعتبار این مدرک دو سال است.
چهارنوع امتحان TCF وجود دارد و هر کدام، کاربرد متفاوتی دارد. TCF TP, TCF DAP, TCF Québe, TCF RI

TCFQuébe: فقط مخصوص مهاجران به کبک ( استان فرانسوی زبان کانادا ) است, و بر طبق استانداردهای وزارت مهاجرت کبک، طراحی شده است. از این مدرک برای ورود به دانشگاه های فرانسوی نمیشود استفاده کرد ، این امتحان ازدو بخش درک شنیداری و بیان شفاهی تشکیل شده است.
TCF TP: این امتحان مناسب هرکسی است که تونایی های زبان فرانسه دارد، از این مدرک برای ورود به دانشگاه های فرانسه و گرفتن کار و دلایل شخصی و تخصصی میتوان استفاده کرد. این امتحان از سه بخش اجباری و دو بخش اختیاری تشکیل شده است

TCF DAP: این امتحان مخصوص به کسانی است که درخواست تحصیل در یکی از دانشگاه های فرانسه را در سال اول یا دوم لیسانس و یا برای رشته معماری، در هر مقطعی دارند. این نوع داوطلبان باید در این امتحان شرکت کنند.
TCF RI: مخصوص کسانی است که مناسبات بین المللی دارند و با دولت های فرانسوی زبان در تماس اند. و از این مدرک برای اثبات دانش فرانسه در ، ارتباطات بین المللی و مدرسه های سیاسی و اتحادیه اروپا و ... میتوانند استفاده کنند.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
سابمیت مقاله چیست؟
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک