دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / جذب هیئت علمی / دانشگاه آزاد /

ابلاغ بخشنامه فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد 

شنبه، 30 تیر 1397
کد خبر: 10158
ساعد نیوز: دکتر رهایی از تصویب بخشنامه فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۷ در هیات رئیسه این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بخشنامه فراخوان جذب سال ۹۷ اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز به استان ها ابلاغ می شود، گفت: این فراخوان صرفاً در سطح مقطع دکتری تخصصی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید براساس میزان نیاز به اعضای هیات علمی پزشکی و غیرپزشکی با مراجعه به سایت sajed.iau.ir اعلام نیاز کنند، گفت: بعد از نیازسنجی و وارد کردن لیست اعضای هیات علمی موردنیاز به سامانه مذکور، با تایید معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و ریاست واحد دانشگاهی، این موضوع عملیاتی شده و فرآیند مربوط به آن در بخش هیات علمی به انجام می‌رسد.

دکتر رهایی خاطرنشان کرد: هیات اجرایی جذب باید براساس شاخص های نسبت استاد به دانشجو در واحد دانشگاهی استان، منطقه و دانشگاه، نیاز خود به اعضای هیات علمی را استخراج و اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه این بخشنامه از امروز به تمامی واحدهای دانشگاهی ارسال می شود، گفت: مراحل بعدی و ثبت‌نام داوطلبان برای جذب هیات علمی با توجه به مصوبات هیات مرکزی جذب انجام خواهد شد که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی