دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

آچمز شدن دوباره منافقین با دو ضربه مهلکی که خوردند / بدبخت ترین گروه تروریستی دنیا! 

دوشنبه، 28 خرداد 1403
کد خبر: 393118
ساعدنیوز: گروهک تروریستی منافقین در 48 ساعت دو ضربه سنگین خورد، یکی حمله به مقر این گروهک در پاریس و 48 ساعت بعد به باد رفتن دسترنج 5 ساله آن ها در سوئد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از تابناک، روز شنبه دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه اعلام کرد: حمید نوری که از سال 98 در سوئد در بازداشت غیر قانونی به سر می‌برد، آزاد شد . این خبر همچون بمب خبری به تیتر یک رسانه های داخلی و رسانه های ایرانی زبان تبدیل شد و زلزله ای در اردوگاه منافقین و صهیونیست ها به پا کرد.

حمید نوری با وساطت عمان و در جریان تبادل زندانیان بین ایران و سوئد به کشور بازگشت .

عمان در سال های اخیر بارها در پرونده های تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا، ایران و انگلیس، ایران و فرانسه و ... نقش واسطه داشته است و دو روز قبل هم یک فرانسوی زندانی در ایران را آزاد کرد.

حمید نوری کارمند سابق قوه قضاییه 18 آبان‌ 98 در یک تله گذاری و حین ورود به فرودگاه استکهلم توسط پلیس سوئد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد.

اتهام حمید نوری براساس ادعاهای واهی و متناقض گروهک تروریستی منافقین طراحی و آنها مدعی‌ شدند که حمید نوری در مقطعی، زندانبان منافقین در ایران بوده است. این موضوع که مبنای محکمه سوئدی قرار گرفت، سبب شد تا اصل برائت و حق آزادی رفت‌وآمد این شهروند ایرانی از سوی مقام‌های سوئدی نقض‌ شود .

محاکمه نوری به اتهام زندانبانی اعضای گروهک تروریستی منافقین، 19 مرداد 1400 آغاز شد و بررسی پرونده 92 جلسه به طول انجامید. سرانجام 13 اردیبهشت 1401 دادگاه سوئد با وجود اعتراض‌های رسمی مقامات ایرانی، پس از ارائه آخرین دفاعیه خود در کیفرخواست محکومیت حمید نوری، برای وی رأی حبس ابد صادر کرد همچنین دادگاه عالی استکهلم چهارشنبه 16 اسفند 1402 با رد فرجام‌خواهی حمید نوری رأی به حبس ابد محکومیت وی را صادر کرد و در واقع رأی پیشین را دوباره تأیید کرد.

آزادی نوری از این حیث حائز اهمیت بود که منافقین و صهیونیست ها تا لحظه ازادی او از مذاکرات پشت پرده در این رابطه اطلاع نداشتند و به نوعی دچار بهت و غافلگیری شدند .

هنوز 24 ساعت از حمله پلیس فرانسه به مقر گروهک منافقین در حومه پاریس نگذشته بود که شوک دوم به این سازمان تروریستی وارد شد تا سراسیمه در شبکه های اجتماعی عصبانیت خود را بروز دهند و وابستگان آن ها هم در شبکه های فارسی زبان اظهار خشم کنند.

این دومین تبادل بزرگ بین ایران و اروپا در زمینه زندانیان به شمار می رود، پیش از این هم بلژیک و ایران با وساطت عمان اتباع خود را تبادل کردند که در آن چارچوب اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی که او هم با پرونده ای ساخته و پرداخته شده توسط منافقین بازداشت شده بود به کشور بازگشت.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نسبت فامیلی قاضی زاده هاشمی با وزیر دولت روحانی چیست؟
چشمان پر از اشک، تسبیح در دست و ذکر خدا تنها دل مشغولیِ مادر سیدابراهیم رئیسی با گذشت نزدیک به 40 روز از فراق فرزند شهیدش +عکس
(فیلم) موتورسواری سام درخشانی با موهای بلوند به همراه همسر و دو فرزندش، برسام و برکه در خیابان‌های تهران
نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
(ویدئو) اشاره یکی از مدال‌آوران المپیادهای علمی به تصویری که اخیرا از مطالعۀ رهبر معظم انقلاب در کتابخانه شخصی‌شان منتشر شده بود
فیلم+ دوبله جذاب و متفاوت آشا محرابی وسط برنامه به همراه مهران غفوریان/ چقدر خوب و حرفه ای دوبله کرد
ترجمه تخصصی متن
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
(عکس) تغییر چهره باور نکردنی «ابرا» سریال یاغی / الیکا ناصری واقعا چقدر فرق کرده