دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

ادامه یافتن آموزش مجازی برخی از دروس 

جمعه، 26 فروردین 1401
کد خبر: 200949
ساعدنیوز : آموزش مجازی در دانشگاه‌‎ برای دروس عمومی و حل تمرین، همین‌طور دروسی که به دلایل موجه مجوز برگزاری غیرحضوری از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی می‌گیرند، برقرار خواهد بود.

به گزارش ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در رابطه با فعالیت حضوری دانشجویان در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ گفت: آموزش مجازی در دانشگاه برای دروس عمومی و حل تمرین، همین طور دروسی که به دلایل موجه مجوز برگزاری غیرحضوری از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی می گیرند، برقرار خواهد بود.

دکتر علیرضا صالحی عنوان کرد: دانشگاه در راستای تسهیل امور تحصیلی دانشجویان، با دانشجویانی که می توانند در دانشگاه محل زندگی خود به تحصیل بپردازند، همکاری لازم را خواهد کرد.

وی گفت: برای دانشجویانی که شرایط انتقال به دانشگاه محل تحصیل و یا مهمانی ندارند و یا به واسطه مشکلاتی از جمله بیماری کرونا و... امکان حضور در دانشگاه خواجه نصیر برایشان میسر نیست؛ امکان حذف درس یا حذف ترم بدون اضافه شدن به سنوات تحصیلی فراهم خواهد بود.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دکتر صالحی در پایان گفت: معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در این ایام باقی مانده از سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱، با دانشجویان عزیز همکاری و مساعدت لازم به عمل آید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب