ساعدنیوز
ساعدنیوز

ادارات کدام استانها پنجشنبه تعطیل شد؟

  چهارشنبه، 21 دی 1401 ID  کد خبر 237918
ادارات کدام استانها پنجشنبه تعطیل شد؟
افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان‌های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت شدید در این استان‌ها شده است و بدین سبب بر اساس تصمیم استانداری ها، برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها طی امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه تعطیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فارس، سردبیری استانها؛ افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت شدید در این استان ها شده است و بدین سبب بر اساس تصمیم استانداری ها، برخی ادارات و سازمان، بانک ها طی امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه تعطیل شدند.

با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، انتظار می رود روزهای پنج شنبه و جمعه سردترین دما را در برخی استان های کشور شاهد باشیم.

البرز:

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و همچنین مصوبه کمیسیون هماهنگی بانک های استان البرز ، چهارشنبه ۲۱ دی ماه، با هدف مدیریت مصرف گاز، تمامی بانک های استان البرز به جز شعب کشیک تعطیل شد.

شعب کشیک بانک ها چهارشنبه ۲۱ دی ماه به جهت ارائه خدمات به مراجعین و مشتریان همچون روزهای عادی باز بوده و ضرورت دارد برنامه ریزی لازم در شعب یاد شده صورت پذیرد. بر همین اساس کلیه بانک ها روز پنج شنبه تعطیل و شعب کشیک در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه فعال نخواهد بود.

گیلان:

به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان و براساس دستور استاندار فردا پنجشنبه تمامی ادارات، نهادها، سازمان ها و بانک های استان به منظور مدیریت مصرف گاز، تعطیل هستند. بر اساس این تصمیم، ادارات در ایام تعطیلی، موظف به خاموش کردن موتورخانه ها و وسایل گرمایشی هستند.

خراسان جنوبی:

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت:کلیه اماکن ورزشی اعم از سالن ها، استخرها و غیره در سطح شهرستان های استان تعطیل شد.

وی افزود: در راستای بارندگی ها و افت فشار و همچنین پیش بینی تامین سوخت هموطنان کلیه اماکن ورزشی اعم از سالن ها، استخرها و غیره از امروز تا صبح شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل می باشد. بیش از ۲۵۰ سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و باشگاههای ورزشی در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

همدان:

محمدصادق محبی نظر دبیر کارگروه مدیریت مصرف انرژی در همدان اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری همدان و با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی، مراکز دانشگاهی شامل بخش اداری و آموزشی و همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، سازمان ها، نهادها، شرکت ها و موسسات فردا پنجشنبه بیست و دوم دی ماه تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه این تصمیم شامل حال مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک ها نمی شود گفت: امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار و و در همه مراکز آموزشی، آموزش به صورت غیر حضوری است.

دبیر کارگروه مدیریت مصرف انرژی در همدان اضافه کرد: همه دستگاه ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش کردن سیستم گرمایشی از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۱ دی تا صبح روز شنبه ۲۴ دی ماه سال جاری هستند.

هرمزگان:

محسن خاکی نهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تعطیلی پنجشنبه ها تا پایان سال با هدف مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: کلیه دستگاه های اجرایی، مجموعه ستادی بانکها، بیمه ها، شهرداری ها و موسسات عمومی از پنجشنبه این هفته (۲۲ دی ماه) تا پایان سال جاری، تعطیل خواهند بود.

خاکی نهاد درباره تغییر ساعت کاری ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه گفت: ساعت کار ادارات از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۵ تعیین شده است.

لرستان:

حمید کشکولی معاون استاندار لرستان صبح امروز در شورای اداری استان از تأخیر نیم ساعته شروع به کار ادارات خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و ورود جبهه سرد و به منظور کاهش مصرف گاز، ادارات استان با نیم ساعت تاخیر یعنی از ساعت ٨ صبح فعالیت خود را شروع می کنند.

وی افزود: علاوه بر تأخیر نیم ساعته پنج شنبه ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است. مراکز درمانی و دستگاه های خدمات رسان اضطراری از این قاعده مستثنی هستند.

کهگیلویه و بویراحمد:

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ادارات، دانشگاه ها و مدارس شهرستان های بویراحمد، دنا،مارگون، دیشموک و چاروسا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه خبر داد. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بعلت برودت هوا و یخبندان و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز همه ادارات و مدارس این مناطق تعطیل هستند.

وی بیان کرد: این تعطیلی شامل دستگاه های خدمات رسان و بانک ها نبوده و این دستگاه ها طی این دو روز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

اصفهان:

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، اظهار داشت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان، کلیه ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.

وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما در روزهای آینده هفته اتخاذ شده است. مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

کردستان:

با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا، بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 دی ماه جاری، ادارات و دستگاه های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان بجز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان ها و آتش نشانی ها تعطیل خواهند بود.

1. بانک ها با دو ساعت تاخیر، از ساعت 9:30 صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارایه خواهند نمود. 2. مطابق تصمیم آموزش و پرورش، خدمات آموزشی همه مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری خواهد بود. 3. مطابق تصمیم مراکز دانشگاهی، امتحانات دانشجویان برگزار خواهد شد.

سمنان:

محمد حمیدی، جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تمام ادارات و سازمان های دولتی استان سمنان روز پنج شنبه، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و پیش بینی کاهش دما به میزان ۱۵ درجه زیر صفر تعطیل خواهد بود.

وی بیان کرد: این تعطیلی با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی و کمک به بخش صنعت فعال استان انجام می گیرد.

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان افزود: تمام ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی استان سمنان به استثنای ادارات خدمات رسان و مراکز بهداشتی روز پنج شنبه، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

زنجان:

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، در پی سرمای شدید هوا و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی، ادارات استان زنجان امروز چهارشنبه ۲۱ دیماه با ۲ ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح کار خود را آغاز کردند.

وی گفت: همچنین روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه نیز همه ادارات استان زنجان به جز دستگاه های خدمات رسان، بانک ها و امدادرسان تعطیل اعلام شده است. کلیه مقاطع تحصیلی به غیر از مقطع ابتدایی و دانشگاه ها در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه دایر بوده و امتحانات دانش آموزان نیز برگزار خواهد شد.

خراسان شمالی:

محمد تقی ولیان، مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با دستور محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمانها، بانک ها، بیمه ها، شهرداری ها و نهادهای عمومی از بیستم دی ماه تا بیست و دوم دی ماه تعطیل و فعالیت ها به صورت دور کاری انجام می شود.

وی گفت: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

اردبیل:

کاظم دبیر ظهر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با موافقت استاندار اردبیل و به دلیل بارش برف و برودت هوا، روز پنج شنبه ۲۲ دی، همه دستگاه های اجرایی از طریق دورکاری ارائه خدمت خواهند کرد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (158 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (142 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (78 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) رونمایی از مدل ماشین تسلا سایبرتراک هوش پران رضا گلزار/ این لامصب ماشین نیست تانکه😍👌 (74 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (46 نظر) نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس (46 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (33 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 کیک تولد ساده و جذاب افسانه پاکرو در جشن تولد 41 سالگی اش/ ماشالا تکون نخورده+عکس فال شمع روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 حضور امیر قلعه نویی بر سر خانه ابدی حاج قاسم سلیمانی و عرض ارادت به سردار دلها+عکس ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد نگاهی به اتاق دیوار رتبه 1 کنکور با نقاشی و پوسترهای جالب/ به نظرتون طرفدار مسی هست یا رونالدو؟+عکس باز شدن درهای رازآلود هرم بزرگ مصر برای اولین بار +عکس صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 پیشگیری از سفیدشدن مو با چند ماسک خانگی فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 پاک کردن ریمل ضدآب با چند ترفند ساده فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس ماجرای گم شدن موبایل نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در نجف+ویدیو/ حتما ببینین خیلی جالب و بانمک توضیح میده عکس زیبا و پر از عشق امیر جعفری با همای پایتخت و پسر قدبلندشون در ساحل کیش/ چه منظره‌ای حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس تغییر چهره باورنکردنی و جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت درگذر زمان/ چقدر زیبا و معصوم بودن+عکس فردوسی پور و میثاقی در پشت صحنه برنامه 90 +عکس چند مورد از عوارض لیزر برای پوست که از آن بی خبرید چند روش خانگی و بدون عوارض برای چاق شدن صورت رخت عروسی غلامرضا تختی ابر قهرمان و همسرش شهلا خانوم در جشن عروسیشان/ عجب جشنی😍👌 پشت صحنه تماشایی و نفسگیر نفس بازغی در سریال گناه فرشته/ نظرتون درباره بازی اولش چیه؟+ویدیو میز عزای ساده ولی شیک پدر نسرین مقانلو با شمع و گل/ غم از صورت خانم بازیگر میباره+عکس شباهت بی حد و اندازه مازیار لرستانی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس پست احساسی از جنس دلتنگیِ نعیمه نظام دوست برای سالگرد فوت پدرش+ویدیو/ روحشون شاد چقد شبیه باباشه جدیدترین تصویر اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند در ویلای لاکچریشان در کنار سگ خانگی/ زمین فوتبال و استخر هم دارن! دیدار مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از 35 سال/ مگه داریم این همه تغییر؟+ویدیو یادی کنیم از خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در مقابله با کرونا با نصب توصیه‌های تهدیدآمیز به در خانه‌اش+عکس/ کرونا بعد دیدن این همه رعایت از دنیای ویروسی گری خداحافظی کرد🤣 ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: توماج اعدام خواهد شد! این ویدئو یادگاری بمونه... درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو عکس جالب پاشا جمالی و مصطفی زمانی ستاره های دو سریال محبوب نون خ و شهرزاد (عکس) اسباب بازی لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا داشت 10 هیچ از بقیه جلو بود ... پیاده روی رهبر معظم انقلاب در طبیعت و جاده باصفای کردستان+عکس حرف دل این روزهای یکتا ناصر + عکس سبک دکوراسیون ساده و بدون زرق و برق خانه هانیه توسلی+عکس روایتی جالب از زیر و رو شدن زندگی صاحب بزرگترین خانه گردشگری در ایران+ویدیو/از کمک به گردشگر آلمانی تا میلیاردر شدن! جشن تولد یکسالگی پسر کوچولوی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چه کیک و تدارکات خفنی+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد باز شدن درهای رازآلود هرم بزرگ مصر برای اولین بار +عکس اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده