دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

ادارات تعطیل شوند | دو ماه کمک هزینه به خانواده‌ها بدهند و تعطیل کنند 

پنجشنبه، 22 اسفند 1398
کد خبر: 68906
ساعد نیوز: نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران گفت: مساله‌ای که درباره آن باید زودتر تصمیم‌گیری قاطعی صورت گیرد، مساله منع رفت ‌و آمد و تعطیلی کلیه ادارات و سازمان‌ها و همچنین بخش خصوصی است تا چرخه انتقال کرونا شکسته شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از همشهری آنلاین، سیده فاطمه حسینی درباره وضعیت کنترل کرونا گفت: ظرفیت شبکه درمان ما به شکلی است که در صورت تداوم شیب صعودی بالای شیوع، پاسخگو نخواهد بود.

وی اضافه کرد: نباید اجازه دهند که دیر شود و هرچه سریع تر این تصمیم را بگیرند. تصمیم تعطیلی مدارس هم با فشارهای مجلس عملی شد. خواهش ما این است که تعطیلی به شکل گسترده تر در شهرهایی که درگیر ویروس کرونا هستند صورت بگیرد تا ظرفیت کادر درمانی و پزشکی و تجهیزات پاسخگوی مبتلایان باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جان کادر درمانی به دلیل نبود امکانات و شیوع بالا و گستردگی ویروس در خطر است افزود: مواردی که هنوز تعطیل نشده اند و فعالیت دارند کم نیستند و درخواست عاجزانه از مردم صورت می گیرد که در خانه ها بمانند و خارج نشوند ولی در کشور دیگری می بینیم که در کل کشور تردد غیرضرور منع جدی می شود که این تصمیم اگر دیرتر صورت بگیرد جان افراد بیشتری در خطر خواهد بود و هزینه های بیشتری را به کشور، مردم و کادر درمان تحمیل خواهد کرد.

حسینی اضافه کرد: برای جبران حداقلی فشار اقتصادی بر خانوارها علی الخصوص دهک های کم درآمد جامعه، پرداخت کمک هزینه جبرانی در سطح یک یا دو ماه ضروری است. تنها راه شکستن این چرخه، ماندن افراد در منازل و منع آمد و شد است که باید در کنار اعمال محدودیت، حمایت مالی از مردم هم صورت پذیرد.


284 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
گام به گام مراحل چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل سابمیت مقاله
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت