ادن هازارد برای همیشه میادین فوتبال را ترک کرد

  سه شنبه، 18 مهر 1402 ID  کد خبر 359042
ادن هازارد برای همیشه میادین فوتبال را ترک کرد
ساعدنیوز: ادن آزار بازیکن فوتبال اهل بلژیک اعلام بازنشستگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرآنلاین، هازاد روزهای سختی را پس از پیوستن از چلسی به رئال مادرید تجربه کرد و مصدومیت‎‌های متوالی و طولانی باعث شد که شرایط برای او بسیار دشوار شود و نتواند انتظارات را برآورده کند.

این ستاره بلژیکی که زمانی یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می‌آمد و بسیاری او را از مدعیان اصلی دریافت جایزه توپ طلا می‌دانستند، عملکرد درخشانی در چلسی داشت و افتخارات متعددی را هم با این باشگاه به دست آورد.

دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام اتحادیه و دو قهرمانی در لیگ اروپا دستاورد روزهای درخشان او در استمفوردبریج بود که در نهایت باعث شد این بازیکن راهی رئال مادرید شود.

اما شانس در سانتیاگو برنابئو با او یار نبود و هازارد نتوانست حتی ذره‌ای از درخششی که در چلسی داشت را در این تیم تکرار کند. مصدومیت‌های متعدد باعث شد که او از روزهای اوجش فاصله بگیرد و در نهایت در فاصله یک سال تا پایان قراردادش با توافقی دو نفره از این باشگاه جدا شد.

در چند هفته اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره مقصد احتمالی بعدی این بازیکن انجام شده بود اما او در تصمیمی ناگهانی با انتشار پستی اعلام کرد که دیگر قصد بازگشت به میادین را ندارد و فوتبال را برای همیشه کنار گذاشته است.

هازارد در این پست که تصاویری از او در لباس تیم ملی بلژیک، لیل، چلسی و رئال مادرید در آن دیده می‌شود نوشت:« باید به ندای درونت گوش کنی و در زمان درست تمامش کنی. پس از 16 سال و انجام بیشتر از 700 بازی، تصمیم گرفتم که به دوران فوتبالم به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای خاتمه دهم.

من توانستم به رویاهایم برسم، بازی کردم و لذت بسیاری در زمین‌های فوتبال در سراسر دنیا بردم. در طول دوران فوتبالم خوش شانس بودم که توانستم با سرمربیان، مربیان و هم تیمی‌های بزرگی دیدار کنم. از همه به خاطر این لحظات خوب سپاسگزارم و دلتنگ آنها خواهم شد.

همچنین می‌خواهم از باشگاه‌هایی که برای آنها بازی کردم تشکر کنم: لیل، چلسی و رئال مادرید. همچنین از فدراسیون فوتبال بلژیک به خاطر حضورم در این تیم ممنونم.

تشکری خاص و ویژه برای خانواده، دوستان،مشاوران و افرادی که در روزهای خوب و بد به من نزدیک بودند. در نهایت تشکر بسیاری دارم از طرفدارانم که من را در طول این سال‌ها در هر جایی که بازی کردم همراهی کردند و به من شجاعت دادند.

حالا زمان آن رسیده که از حضور در کنار عزیزانم لذت ببرم و تجربیات جدیدی داشته باشم. خیلی زود شما را بیرون از زمین خواهم دید.»


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (120 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (100 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (90 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تعمیر صندوق شکسته ماشین اش حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (41 نظر) (فیلم) طنین انداز شدن آهنگ کُردی شاد در لندکروز میلیاردی هادی چوپان +فیلم/ گرگ پارسی گشت و گذار در ایران را آغاز کرد (29 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: اسمم محسنه یعنی نیکوکار ولی نافرمانم مثل کچلی که مو نداره و اسمشو میذارن زُلف علی +ویدئو😂👌 (26 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (24 نظر) گریه های جگر سوز نرگس محمدی در مراسم عزای برادرزاده اش +عکس/ روحش شاد و مسیرش غرق در نور (18 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان که همه آرزوشو دارن/آقای بازیگر سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (17 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (15 نظر) نگاهی به خانه ابدی باشکوه اولین هنرمند دفن شده در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران/ چه شعر زیبایی روی مقبره‌اش حک شده+عکس (14 نظر) نگاهی به سفر دسته جمعی بازیگران مشهور ایرانی به تبریز+عکس/از الهام حمیدی تا مریم امیر جلالی (13 نظر) جشن تولد ساده و خلوت 26 سالگی مریم مومن با کیک مینیمال شیک و امروزی/ مبارکا باشه+عکس (13 نظر) پیام احساسی هادی چوپان به بهروز تابانی معروف به ژنتیک ایرانی بعد از قهرمانی در دبی و بُرد جایزه 60 میلیاردی/ گرگ پارسی برای قهرمان تبریزی سنگ تمام گذاشت +عکس (12 نظر) نگاهی به کیک تولد با تِم پاییزی بهاره رهنما ؛ خلاقیت اُوستا قناد در طراحی کیک واقعا ستودنیست (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند