دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

اعطای تسهیلات به زیر مجموعه جهادکشاورزی، صنایع و گردشگری 

سه شنبه، 27 آبان 1399
کد خبر: 115016
ساعد نیوز: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: طبق ابلاغیه رسیده در ۲۱ مهرماه بخش‌های جهاد کشاورزی، صنایع و گردشگری مشمول دریافت تسهیلات هستند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: عبدالرضا شاملی ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: از ۲۱ ماه مهرماه دستورالعملی ابلاغ شد و در ماده ۱ تعریف این دستورالعمل کارگروه استانی و ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مسئول پیگیری این ابلاغیه هستند و سازمان های جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی شامل دریافت این تسهیلات ابلاغیه خواهند بود.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت ؛معدن و تجارت استان قم بیان کرد : کمیته بررسی هم انتخاب شده که متشکل از استانداری، نمایندگان این سازمان ها و هم چنین بانک های عامل و به همراه یک دستگاه نظارتی طرح ها را بررسی می کنند، دامنه شمولی دریافت این نوع تسهیلات بنگاه های اقتصادی دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی می باشند.

وی افزود: اهداف این دستورالعمل و ابلاغی تأمین مالی بنگاه های اقتصادی برای سرمایه در گردش و نقدینگی و توسعه و بهسازی واحدهای تولیدی است و یا بازسازی و ارائه تسهیلات برای پیشرفت فیزیکی پروژه های مدنظر خواهد بود.

به گفته شاملی در این زمینه جلساتی برگزارشده و درخواست شده دستگاه های مرتبط برای دریافت تسهیلات به سرعت تشکیل پرونده داده و موارد را به بانک ها ارجاع شود وظیفه هربنگاه اقتصادی این است که درخواست خود را در سامانه ثبت و بعد در کمیته بررسی و به مدت یک ماه به بانک عامل معرفی می شوند هر بنگاه اقتصادی طبق خط مشی داده شده این تسهیلات را هزینه کند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت ؛معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: استانداری برای هماهنگی و پیگیری دریافت تسهیلات و هم چنین حصول اطمینان از ضمانت اجرایی و سازمان صمت؛ جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی هم پیگیری تشکیل کمیته های بررسی هستند بانک های عامل هم موظف به اجرای سریع این تسهیلات رادارند.

پرداخت ۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون بابت تأمین برق پایدار شهرک شکوهیه قم

همچنین مهدی آهنین ظهر امرو در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در فروردین ماه سال ۹۸ تفاهم نامه سه جانبه ای بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شرکت توزیع برق استان و قم و هم چنین شرکت شهرک های صنعتی شکوهیه منعقد شد، این تفاهم نامه برای تأمین برق موردنیاز این شهرک بوده و تاکنون از سوی این شهرک ۴ میلیارد و۴۴۰ میلیون تومان قسط برق پرداخت شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان قم، تاکنون ۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان بابت قسط اول به طور نقد و برای قسط دوم ۵/۱ میلیارد تومان به صورت چک دریافت کردیم که جمعا ۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بقیه تعهدات مربوط به سال ۱۴۰۰ است و از تعهدات استانی موافقت نامه ای به مبلغ بیش از ۵ میلیارد تومان صادرشده که ۲ میلیارد تومان آن در قالب اسناد خزانه تخصیص یافته است، آمادگی همکاری داریم و تعهدات خود را انجام دادیم.

گفتنی است؛ طبق تفاهم نامه منعقد بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و هم چنین شرکت شهرک های صنعتی شکوهیه و شرکت توزیع برق استان قم و تهران باید برق پایدار شرکت شهرک شکوهیه تا پایان سال کاملاً تأمین شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان