دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

افق کوروش هم به تخفیفان آمد! 

چهارشنبه، 16 تیر 1400
کد خبر: 157810
ساعدنیوز: تخفیفان که امروز در حال تبدیل شدن به مارکت پلیسی در حوزه ارائه تخفیف است، با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همواره تخفیف افق کوروش قرارداد همکاری امضا کرد. از این پس کاربران تخفیفان می‌توانند با استفاده از سرویس «پولِ‌تو» تخفیفان، در هنگام خرید از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای 1.25% مبلغ پرداختی خود را به صورت پول نقد دریافت کنند.

تخفیفان که امروز در حال تبدیل شدن به مارکت پلیسی در حوزه ارائه تخفیف است، با فروشگاه های زنجیره ای و همواره تخفیف افق کوروش قرارداد همکاری امضا کرد. از این پس کاربران تخفیفان می توانند با استفاده از سرویس «پولِ تو» تخفیفان، در هنگام خرید از این فروشگاه های زنجیره ای 1.25% مبلغ پرداختی خود را به صورت پول نقد دریافت کنند. فروشگاه های افق کوروش در حال حاضر بیش از 2 هزار شعبه فعال در سراسر کشور دارند که سرویس «پولِ تو» در تمامی این شعب فعال است.

چطور از پولِ تو استفاده کنیم؟

پول ِ تو خرید در محل یک سرویس بازگشت وجه هست که در ازای خرید، بخشی از مبلغ پرداختی را به حساب بانکی استفاده کننده از آن برمی گرداند. استفاده از این خدمات یک استراتژی برد-برد است. تخفیفان در ازای تبلیغات و ارسال مشتری برای فروشگاه های مختلف کارمزد دریافت می کند که این کارمزد را با مشتری به اشتراک می گذارد. بدون شکل همه سود می کنند!

برای استفاده از سرویس «پولِ تو» نیاز به هیچ تغییری در روش خرید خود ندارید. فقط کافی است تا شماره کارت بانکی خود را در حساب کاربری خود در تخفیفان اضافه کنید. همین! حالا زمان است تا از فروشگاه های طرف قرداد با تخفیفان مثل فروشگاه های رفاه، جانبو، دیلی مارکت و... خرید کنید و در زمان پرداخت، از همان کارت بانکی استفاده کنید تا بخشی از مبلغ به حساب کاربری شما در تخفیفان واریز شود. شما می توانید این مبلغ را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

با پولِ تو تخفیفان شما می توانید از مغازه های سطح شهر به همین شکل خرید کنید و بخشی از مبلغ خود را پس بگیرید! برای این کار کافی است تا سوپر اُپ تخفیفان را در گوشی هوشمند خود نصب کنید و همه فروشگاه های اطراف خود را که از این سرویس پشتیبانی می کنند، مشاهده کنید. شما حتی می توانید از داروخانه ها، میوه فروشی ها و سوپرمارکت ها هم به این شکل خرید کنید و پول پس بگیرید.

با تخفیفان «بهترم می شه!»

تخفیفان که این روزها از شعار جدید خود با عنوان «بهترم می شه!» رونمایی کرده است، قصد داد تا تجربه بهتری از خرید کردن به کاربران خود ارائه کند. نازنین دانشور، بنیان گذار تخفیفان در خصوص این تغییرات می گوید:

«همه گیری ویروس کرونا و تغییر فضا باعث شد تا دنیا با سرعت بیشتری تغییر کند. ما هم می خواستیم بخشی از تغییر باشیم و خودمان را همزمان با این تغییر بهتر کنیم. بنابراین سرعتمان را زیاد کردیم و استراتژی هایی را که برای آینده دیده بودیم با سرعت بیشتری دنبال کردیم. در تیر ماه 99 ما سرویس «پولِ تو خرید اینترنتی» را راه اندازی کردیم. سرویسی که به مخاطبان ما کمک می کند هم با سایت ها و فروشگاه های بیشتری آشنا بشوند وهم خرید ارزان تر و هوشمندانه تری تجربه کنند. در ادامه سرویس «پولِ تو خرید حضوری» را راه اندازی کردیم و امکان خرید هوشمندانه تر را از فروشگاه های سطح شهر فراهم کردیم. ما در سرویس پولِ تو خرید آنلاین تا امروز چندین میلیارد تومان به کاربران خود، پول نقد برگرداندیم و سرویس پولِ تو خرید حضوری هم حالا بیش از یک میلیون کاربر دارد. با توجه به این که نوع خدمات تخفیفان و همینطور نوع نگاه به تخفیفان تغییر کرده بود، پروژه تغییرات و برندینگ تخفیفان را شروع کردیم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه